Recenze (1 265)
Živí mrtví - Odpočívej v pokoji (2022) (epizoda)
A je to..konec...kazdej rok teseni na nove wd je pryc..nuda nastava...hmm a co ted dpc 😳😭 spoiler: hodnoceni konce nvm, jsem rozpolceny..jsem na 3-5* 🥹 cekal sem trosku neco jinyho, nez happyending, fakt nvm 😒
Monstrum (2022) (seriál)
Nikdo se snim nechtel divat na filmy 😔 pripomina mi mojeho jednoho idiotskyho kamarada, ktere je fakt divnej a myslim si ze si taky dava damejidlo ze sousedu
Top Gun: Maverick (2022)
naprosta bomba..ty zabery dpc tomik cruise je buh..zaverecnych 30min clovek ani nedycha..film roku 👍
Tales of the Walking Dead - Evie/Joe (2022) (epizoda)
to nejlepsi z walking dead po kurevsky dlouhy dobe.. tvle dejte Terryho Crewse do hlavni role a udelejte snim serial ! ta olivia munn taky nebyla spatna, jo tohle jsem si kurva uzil !
Predátor: Kořist (2022)
naprosty inferno, pecka jako krava - ta hudba a ta intenzita kterou to nabralo cca v pulce me roztrhala prdel..takhle insane, napinavou vec v tempu kde se pak skoro vubec nemluvilo to se jentak nevidi..ty trailery dost klamali je to uplne jinak a ta scena s medvedem to je nahul jako hovado - sem rad ze to v traileru strihnuli..ten film je naprosty delo, od gore, akce, top scen - hlavne ta hudba audiovizual dolby vision + atmos to je neskutecnost...no ja sem vypustil stavu ted se jdu umejt 😂
Peacemaker (2022) (seriál)
nejlepsi vec s boys co je.. :) naprosta dokonalost
Halo - Kontakt (2022) (epizoda)
Jsem naprosto vykourenej! 😍 Jsem velkej fanda serie Halo a neskutecne jsem si to uzil od zacatku az do konce...jsem rad ze to neni zadna pg13 mrdka a litaj tu streva jako ve hrach...masterchief je badass stejne jako ve hre...kurva wow! kdyz to skoncilo tak jsem rval ze kurva ne ze chci jeste...to cekani me ted bude zabijet! 🥺
Batman (2022)
batman meets se7en - asi takhle..naprosta pecka
Dexter - Zůstane to v rodině (2022) (epizoda)
pulzujici varlata!
Severní vody (2021) (seriál)
ty vole colin je neskutecny prase, zasranej dobytek, zkurvenej primitiv a je tak demonickej ze strhne celej serial pro sebe, vetsiho zkurvence jsem dlouhou dobu nevidel a moje srdicko jasa! dokonalost kurva! takovej hit jako krava a nic sem nevedel a zabilo me to! drax nejvetsi svine v historii serialu/filmu maybe!