Recenze (1 269)
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Paradni akcnarna se skvelou theron..je to takovy nic moc spis highlight akce a neon zaberu..ale je to skvele a ten fight na 1shot je top 👍 menim na 4ku..jeste ktomu tam slape hudba jak prase ! :D
Srážka s láskou (2019)
tohle byla prdel..do ted vidim toho borce jak tam hodil tu drzku... :D TOP komedie pro celou rodinu 😀
Kruh (2002)
legenda videopujcoven..legendarni cubka co vypousti vodu a leze z televize..kruh zna dneska kazdej debil..vznikla ztoho legenda mezi novyma hororama..zaslouzene..bavilo me to driv a bavi me to i ted..i ten druhej dil me bavil a neurazi me nejak..ale tenhle prvni je jedinecnej
Ti druzí (2001)
los otros voe je kvalitni horor kterej muzu doporucit..s kruhem zlatej fond novorozenych hororu!
Spolujízda (2019)
jedna z nejlepsich buddy comedy za dlouhou dobu..vzpominal sem na gibsna s glovrem 😀 jak ted debil nic nevidi :Dddd miluju to! bautusta je hrozny hovado :D
Dexter - Série 8 (2013) (série)
SPOILER: posledni serie je dobra, i to finale mi zas tolik nevadi..kazdej koho miluje tak dopadne spatne kvuli dextrovi a ta debra proste zase nezabil a zabilo to deb.. :( a vlastne zase kvuli dextrovi a tak vzal vsechnu tihu na sebe a rozloucil se s ni a pohrbil ji jako vsechny sve obeti, protoze debra byla bohuzel jeho poslendni obet..debra pro nej byla vsechno a spolu s debrou umira i dexter ktery se nenavidi a namiri to primo do hurikanu.. dokazal bych si predstavit spoustu jinych koncu, lepsich, horsich ale je to tak jak je to a ja sem stim vicemene spokojenej..uz se tesim na 9serii..na dextera se divam pravidelne..je to muj nejoblibenejsi serial.
Neviditelný (2020)
Libilo se mi to..dobrej teror a deptanicko..mam rad.. :)
Drahokam (2019)
tvle sandler si to dava jako nikdy..hodne dobry a asi to nejlepsi co dlouho natocil..ten konec je delo.....a je to z kanady ty debile!
Dexter - Série 5 (2010) (série)
hodne dobra serie..mel sem ji za slabsi, ale je to delo + jedno z nejvic intenzivnich finisu co sem zazil...atmosfera se dala krajet..jako masakr jak prase !
The Haunting - Dům na kopci (2018) (série)
dobra serka..jednou sem se i lekl co je dneska vzacny...ten bracha ubulenej top postava!