Recenze (1 269)
Great White (2021)
dalo se na to koukat...pekna herecka, gumovka zralok co je tam malo a prachy si nechali asi na finale, ktery vypadalo jakstaks...na nudnou nedeli dobry..
Halloween zabíjí (2021)
achjo.. :(
Jolt (2021)
OuouOu --- cekal sem neco jako crank - cubka trpela strasnym vztekem, elektrika ji pomahala ho krotit..joo kate je kost a mliko fakt pekna, akce by sla, ale je to tak blby az to proste nudi a nikoho to nebavilo ke konci.. 🥺 herkules byl dobrej kate nasrana jak prase, 40min to bavilo ale pak tomu dochazi stava...skoda 😢 ale dam udreny, slaboucky 3/5 - ale objektivne je to tak na 1-2/5 ale kate mam proste rad
Kosmický hřích (2021)
ty vole...frenk a bruce v totalni mrdce...tesil sem se na nejakej mix the surge, ale je to v prdeli..nikomu bych to nepral tenhle film.. je to bolest :(
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Nebudu zbytecne nic psat..naprostej masterclass a nejvetsi filmova/komiksova udalost ever - vsichni ten pribeh znaji 🥹 5/5
Loki (2021) (seriál)
Ne...ne..proste ne...prvni dva dily totalne super, pak to je takova nudna brecka, ktera cloveka ubije a chce uz aby to skoncilo, bohuzel loki to neutahne a po skvelych napadech, kdy potkava sam sebe byl genialni, ale pak se ztoho stala proste strasna sracka..mozna o trochu lepsi nez wanda, jenze wanda je aspon osobita a je hot, tohle je typek dobre hlasi, ale delaj tu znej idiota tvle...nemam to rad 3/5 za prvni dva topove dily.. 🤛
Lucy má děťátko (2021)
James Bond gynekologem se stal, zalozil kliniku kde prcal...jinak tam nic neni tvle..
Matrix Resurrections (2021)
matrix: love story nebylo by to spatny, ten obsah a napad byl fajn, ale to provedeni uz bylo horsi a chvilema to pusobilo jak nizkorozpoctova cosplay blbina...skoda.. 😔
Mil Colmillos (2021) (seriál)
zatim 2dily a je to velice nadejne a zajimave. :) tak to pak zesrali.. 😂 jeden dil dobra akce celkem..no pak kravina 😂
Mortal Kombat (2021)
Herni Mortal vic nez kdy byl..fatality primo z gamesy tvle, scorpion skvelej a nejlepsi scorpio ever, ten fight se subem je cista radost..miluju novou theme..nejlepsi MK film a chci dalsi! 🙂