Recenze (1 266)
Úsvit mrtvých (2004)
jeden z nejlepsich zombik filmu co znam 😍
Kožená tvář (1990)
strasny hovno..vubec to nebylo pekny tvle..dobra hudba tam byla..viggo zbytecnej..cely zbytecny..zase sem se ztrestal jak svine 🥺 mozna to videt driv byl bych milejsi..ale takhle musim byt prisnej zmrd 🥺 dneska uz tohle neobstoji nikde.. 🙁
Rozhněvaný muž (2021)
no doprdele...STATHAM BEST EVER...tohle je FILM ROKU...ta rezie a ta hudba ztoho udelala neco vic..jeste ted ztoho usravam..! genialni dilo!!!!!!!! citim tady oscary a jestli ne uz nechapu nic..
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Hodne udreny 3* prislo me to strasne nahovno..ten chris kamen neumi vubec hrat ty jeho grimasy a hlas proste strasny..ty pasti furt jak z roku 2004 ten rychlej strih u paste a ten debilni zvuk..no proste zadnej posun..konec celkem dobre se to vyvinulo cekal sem vetsi hovno, ale jak to pak usekli jakoby se na to uz chteli vysrat..no snad uz to nechaj byt :(
Neznámá (2006)
nvm no...divny.. 🙁 nic to semnou nedela a pusobilo to divne a zastarale..asi sem necitlive hovado 🥺
Chobotnice (1998)
tohle je mrdicka..moje guilty pleasure..jako malej sem to zral!!
Kosmický hřích (2021)
ty vole...frenk a bruce v totalni mrdce...tesil sem se na nejakej mix the surge, ale je to v prdeli..nikomu bych to nepral tenhle film.. je to bolest :(
Útěk z vězení - Série 4 (2008) (série)
starsne se to zamotalo..aspon ten konec byl dustojnej, ten film se sarou nvm jestli to bylo ktomu posledni prodlouzena epizoda nebo solo, ale emoce byly kdyz to koncilo a michael........no jeste ze je 5serka a nakopla to zase do cervenych !
Útěk z vězení - Série 3 (2007) (série)
uplakany 4* uz to de hodne dolu..ale porad to ma neco navic oproti 4te serii, ktera to celkem zajebala.. :(
Útěk z vězení - Série 2 (2006) (série)
uz jsou z basy venku a cele se to zamotava...tbag nejvetsi zmrdik v serialech - je famozni...zde skoncila jedno z mojich nejoblibenejsich postav serialu :( o hvezdicku horsi nez prvni serka-