Recenze (1 265)
Železná srdce (2014)
Skvelej film, "nadherne" zobrazeni valky, ktere se jentak nevidi 👍 sestava hercu je naslapana jako prase, ale pitt je strasnej demon - doporucuju - ps: audiovizual je jinej level kurva! 🤌
Zločiny budoucnosti (2022)
Dalsi spojeni vigga a tohodle silenyho blazna a magora..je to podivnost jako svine a netusim proc do toho vigo lezl..vubec sem to nepobral kurva a nevim co se to prave stalo..chci vratit 2hodiny zivota nebo vysvetleni! cubka z death strandingu je tu naha a upocena jak to klasicky mam rad; ps: kristen steward je tu roztomilejsi nez v podvodou 😂
Východní přísliby (2007)
strasnej surovej film...brutalni a nekompromisni a Vigo je tu totalni zmrd z kteryho by se posral kazdej z bistra...gore sceny nekompromisni a pribeh je tez surova sracka, ktera nema zadny stastny chvilky, kurevsky dobrej film a kurevsky dobra krimi --> po mouse asi nejlepsi pocin. cenim chvalim,tleskam 👍 ps: naomi je tu fajn 👌
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Nejvic vdecna vec, pro vsechny oldschool fans..ten cast je naprosto skvelej, hlasky jako svine, ten styl starej je naprosto top..a vubec...kde je ta sracka ?😂
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Nechapu hodne veci, ale to ze netflix chce mit svoji spionazni akci a natoci to jen v posranym 1080p bez DV, kdy to fakt vypada otresne to bych jim nafackoval..jinak se film snazi o kombinaci bonda + pravdive lzi bych tak rekl - akce strida humor, ktery je tu porad, ale je slabsi, takze si toho clovek nevsimne dokud nekdo nezahlasi fakt nejakej banger totalni ---> dost lidi hodne prekvapi twist, krerej je necekanej a je fakt dobrej, jakoze asi to nejlepsi z celyho filmu..akce je dost, ale je nevyrazna a nic moc - zase krome 1pasaze je to celkem nudna rutina..kamera,strih standart..Gal Gadot se snazi, ale sama to neutahne a fakt to pusobi jak lidl james bond/MI --> ty herci kolem Gadot jsou proste nic moc a clovek si zapamatuje jen 2postavy..objektivne je to na 2/5 a na jeden nudnej vecer to zabavi, ale nic vic... 🥺 ps: 3ti hvezda za wonder woman musi byt 🫵 edit: okej uz prisali 4k a dv/hdr tak si to dam jeste 1x 👍
Nic ve zlým (2023)
Jakoze hodne dobra komedie..jak je tam sla zpraskat bylo top.. i ten klucina nebyl uplne blbej a dialogy bavili...jo uzil jsem si to a je to hodne vpohode komedie..ke konci emoce, me jako nulu to privadelo do varu, protoze tohle ziju tak vim jaky to je kurva..davam 3/5 👍
Oppenheimer (2023)
3.8 IMAX 70 posralsemse 4.8 Cinestar Nebudeme resit pribeh, kterej je proste vzdycky stejnej, ale udernost a vtazeni je u obou kino formatu tak neskutecne rozdilna, ze musim uznat kvality Nolana a vlastne vsech zucastnenych... recenze IMAX70: Neveril jsem, ale tenhle film v IMAXu je jina liga, naproste vtazeni do filmu a udiv jak je vyuzity imax format, kdy na platne je vsechno tak dokonale a presne, kazdy zaber je neskutecna podivana a scenerie na pousti jsou tak famozni, ze clovek nema slova..prvni cast je takova sonda mozku genia, ktery je vyjimecny a clovek se vlastne spis seznamuje a je naprosto odpalenej tou kamerou a velkoleposti IMAXu..prostredni cast je asi nejvetsi narez co se da zazit, kdy se tempo konverzacnich prestrelek zmeni v tizivou az hororovou atmosferu, kterou hypuke a nabiji neskutecna temma hudba a kameraman opet dava takovy shoty, ze z obrazu a hudby jde doslova strach a mraz po zadech...neskutecna emocni zdimacka co bude s lidstvem/svetem, kdyz se zmackne to cervene tlacitko..tohle je proste tak famozne natoceno ze jsem si musel menit trenky..potom jde film do presahu, kdy je vlastne na rozcesti a nasleduje moralni dno a premysleni o tom co jsme to vlastne udelali, kdy zaver filmu a pohled Murphyho mluvi za vsechno.. naprosto jedinecny film a zazitek 5/5 recenze cinestar: Zde to bude kratsi a horsi, film jsem jiz videl a vedel jak ma vypadat, obraz je urcite cistsi nez analog, obraz je mensi (a to o hodne 😞😂) coz by nebyl problem, fakt to bylo vpohode, ale nepusobilo to uz tak velkolepe..ale nejhur na tom utrpel zvuk, jako priklad dam mrazivou az hororovou scenu, pri ktery byl celej sal v IMAXU uplne v tranzu a slapalo to jako svine, tak tady to bylo uplne chcipnuty..bylo to potichu a stydim se za celej cinestar, ze takovejhle film davaj do mensich salu, ktery jsou proste zvukove vprdeli..jako sorry ale lepsi zvukovej podkres si udelam i doma ty vole...shame on you... tezko by se mi to hodnotilo videt to prvne v cinestaru..film za to nemuze, ze jsou to amateri...ale jako kdo jste to nevidel, valte do IMAXu, presne tohle je ten film co chcete videt tam...a posledni vec --> tenhle rok bude rekordni pro oskary za jeden film, opiee sejme vsechny 👍😊
Rod Draka (2022) (seriál)
Jaj..doslova jsem to protrpel vubec me to nesedlo..hlavne nejvetsi zrada byl ten posun v case, kdy vymenili uplne hlavni herecku, ty ostatni vypadali uplne stejne jenom..herecka si nebyla vubec podobna a nevedel jsem co se to deje tvle a myslel jsem, ze jsem pustil omylem jinej dil...deti velky tvle zmatek kdo jde kdo..nuda, furt se jenom kyda o nicem tvle..by se dalo stihnou za 3dily tohle tyvole..mas tam draky tak je kurva pouzivej - jedna jedina scena tvle..zadny boje nic..ja fakt nevim jakmtohle hodnotit..vypada to dobre, ale je to uplne k hovnu...davam 3/5 z litosti tvle a doufam, ze si polepsi...teda Hra o Trun slapa hned od zacatku jakmile vykop toho zmrd z veze a slapalo to tvle..tohle bylo uplne k hovnu.. 😞
Transformers: Probuzení monster (2023)
Asi nejslabsi transformers..ve filmu neni snad ani jeden beloch tvle..to jakym smerem se to ubralo se me vubec nelibi..jediny co to zachranuje jsou "novy" transformeri --> i ty stary jsou vpohode, ale ja proste nevim za co by si to melo zaslouzit vetsi hodnoceni nez je 50%, tady je fakt vsechno tak prumerny, proste tu neni ani hovno tvle sem fakt nasranej..nejhorsi transformers.. 😞🥺
Flash (2023)
jsem zatim na 3.5/5 vic az to prejedu jeste jednou.. - nesral me ezra ani cgi ps: ty multiverse sceny jsou v topu 😂 ps2: therapydog je kral!