Poslední recenze (279)
Oppenheimer (2023)
Jeden z těch filmů, kdy místní přiblblíci považující se za velký experty masturbujíc nad 3 hodinovým utahanym srancem o tom, kdo u toho měl větší orgasmus a vy opět dáváte za pravdu verbalovi a v duchu děkujete za to, že jste na to nešli do kina. Pane Nolan jsem zklamán, čekal jsem mnohem mnohem víc. Kdo u tohohle aspoň jednou neusne zaslouží bludišťáka.
Transformers: Probuzení monster (2023)
Mám ty transformery docela rád, ale musí tam být tolik toho posranyho patosu? A když člověk vzpomene na původní Megan Fox vs Fishback tak by taky blil.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Nesnáším tohle podelany dělení na části. Než se zmuzou na pokračování, tak člověk zapomene o co vůbec šlo. To debilkovani proti AI se mi moc nezdá, odporny bmw elektro taky ne, žádné sporťák jak bylo zvykem cele film nikde, ale pořád je to srdcovka, takže 4*. Ale doby 5* jsou už asi pryč u téhle serie.