Recenze (279)
Armáda mrtvých (2021)
Ze začátku to ještě vypadalo nadějně, kdyby zůstala dějová linka u loupeže možná by to i za něco stálo. Možná bych i překousl tu sracku s chytryma zombikama, ale co tam pak začala vyvádět filmová dcerunka Bautisty, dokoukal sem jenom silou vůle, ten Snyder je fakt mimo už.
K zemi hleď! (2021)
Nudný jak prase a zároveň je to všechno jenom ne vtipný!
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Bez Kozuba bych to ani nedokoukal.
S nasazením života (1993)
Normálně jsem tomu Malkovichovi fandil a jen díky němu dávám 4*, Eastwood nuda a šeď .
KIMI (2022)
Všechno už jsme viděli někde jinde. Tady do toho jako bonus ještě zamotali podělane covidek a roušky na rypaku. Dokoukal jsem to jen kvůli Zoe.
Národní házená (2022) (seriál)
Suchoš, Langoš, Neužil pecka, člověk se fakt zasmál. I Kankovsky super, Špalka s Vrškem okamžitě vyměnit a bylo by to i na 5 hvězd:) Takove Kohak by tam byl třeba skvělé. Každopádně cím víc podobných seriálu ala Okresní přebor tím líp.
29. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2021 (2022) (pořad)
To bych blil velebnosti, estrada trapnosti.
Stáří není pro sraby (2022)
Magnusku bez radši házet lopatou už konečně.
Jako ty (2015)
Ještě chvíli si tady necháme srat na hlavu jako s tím slavným covidem a nebudem daleko od podobně pošahanyho světa. V 2015 mě to nudilo, teď v 2022 po dvou zabitých letech a podobných kecech o zdraví a bezpečnosti jsem na to koukal trochu jinak, hodnocení zvedám o hvězdu.
Matrix Resurrections (2021)
Prosil bych místní homoklady ať si jdou vylestit u Spidermana nebo jiné podobně teplé Marvelovky a nechají nejlepší akční scifi všech dob s velice důstojným pokračováním bez těch svých dementnich žvástů. Tenhle film má jediný dvě chyby a to absence Fishburna a Weavinga, jinak opět skvělá akce a podívaná.