Recenze (28)
Mistr amatér (2015) (seriál)
Příjemné a zábavné. Moc oceňuji komentář ohledně rasismu v médiích a o feminismu. Ke konci to pro mě ztratilo šťávu kvůli romantickému vztahu, který se stal středem seriálu a který se mi zdál opravdu nudný a ničím neoriginální. Kvůli tomu nemůžu dát 4.
Tokio ghoul - √A (2015) (série)
Manga byla o tolik lepší, že ani nevím co říct.
Pariah (2011)
Dobré drama, které vyplňuje mezeru v coming-of-age filmech. Nechápu to nízké hodnocení a ještě méně chápu, že se někteří uživatelé v komentářích nestydí za svůj otevřený rasismus a homofobii.
Jowamuši pedal - Season 1 (2013) (série)
Hned se mi chce začít druhou řadu! Neuvěřitelně zábavné. Přátelství a týmový duch postav mi nejednou vehnal slzy do očí. Inspiruje houževnatostí a neústupností. Jedno z nejlepších sports anime, které jsem viděla.
Hanayamata (2014) (seriál)
Místy lehce melodramatické, ale plné lásky a upřímných emocí. Příběhy o přátelství mezi dívkami mě vždycky dostanou.
Glasslip (2014) (seriál)
Naprosto o ničem. Nejnudnější a nejzbytečnější anime které jsem kdy viděla.
DRAMAtical Murder (2014) (seriál)
Hra byla v podstatě hardcore gay porn, příběh byl jen záminkou k tomu, aby se pánové spolu vyspali, jaký to má bez toho smysl? Vše co cítím je smutek.
Superúchyl (2013)
Viděno na Animefestu. Užila jsem si to náramně, ale hlavně kvůli skvělému publiku.
Vždyť já jsem roztleskávačka (1999)
Jen jedna námitka: kéž by to bylo delší. 4.5/5.
San geng 2 (2004)
Dumplings - 2.5; Cut - 4; Box - 3