Recenze (94)
My (2019)
Skvelo natočený horor-thriller, napätie bolo od začiatku až po koniec...a k tomu ešte dodala grády super hudba:)) Skvelý zážitok z kina....
Halloween (2018)
Jeden z najlepšie natočených Halloweenov, skvelá hororová atmosféra tomu vôbec nechýba, napätie by sa mohlo krájať. A k tomu perfektná halloweenská klasická hudba....Michael Myers je skvelý, s obeťami nemá žiadne zľutovanie....Skvelo som si to vychutnala v kine, túto lahôdku pre moje oči a uši:)) Supeer:)
Dobrý časy (2017)
Výborne natočený realisticky film, výborne zahrané...od filmu som moc neočakávala, a oapk bol pravdou:),...Pattinson (Edward z Twilightu), v dobrom prekvapil ako dobre to zahral, ani som ho tam nepoznala...
Temná věž (2017)
Podľa Kingovej série natočené...dalo by sa to síce rozložiť na oveľa viac filmov nielen na jeden. Ale možno do budúcna bude aj viac....nakoľko všetko vtom filme nebolo obsiahnutú ako v knižkách, pochopiteľne sa ani nedá 7 kníh dať do jedného filmu:))) Ale supeeer, bavila som sa....Ocenila by som aj každú knižku zvlášť sfilmovanú:)
The Boy (2016)
Dosť napínavo natočený horor s bábkou, dávam 3,5 *...ale nechcela by som ju mať doma:)
V zajetí démonů 2 (2016)
Dvojka výborná skoro rovnako ako aj jednotka:) mala som obavy či dvojka už nebude shit ale milé prekvapenie pre mňa...výborná hudba a super atmosféra, husiu kožu som mala v kine:) Super zážitok....
Nebezpečné pokušení (2015)
Miestami vtipné ako Keanu nedokáže prekonať dve ženy,je to priam neskutočné....keby bol takýto v Matrixe ako Neo tak neviem neviem.....:)
Pixely (2015)
Príjemná komédia, oddychovka s CD-manom:) preniesla som sa do detských čias, keď som túto hru priam žrala:)
San Andreas (2015)
Žiaľ film ma nezaujal a prišiel mi ako lacný TV film, ktorých je natočených na mraky....
Sázka na nejistotu (2015)
Musím dať len jednu hviezdičku a to za hudbu, inak nuda, mooooc veľa kecov v ktorých som sa strácala:)