Recenze (94)
Halloween III (1982)
Tak toto bolo dosť zle...úplne mimo...jedna hviezdička len za tekvicu, ktorá pripomínala Halloween...chýbal tam Michael...:(
Noc následujícího dne (1968)
Miestami to bolo trocha zdĺhavé až trocha nudné, ale dalo sa s nesympatickým Marlonom Brandom v hlavnej úlohe....:)
Štamgast (1987)
Z tohto filmu mám zmiešane pocity, lebo na jednej strane fajn natočený film, ale na druhej strane stvárnený úbohy život ľudí, ktorý podľa alkoholu. Mickey Rourke mi prišiel ako keby hrál sám seba:)
Hatari! (1962)
2* dávam hlavne za zvieratká, žirafky, zebričky, sloníky....tie boli na filme najkrajšie:) Inak film dosť dlhý a zbytočne natiahnutý, stále sa tam riešili vzťahové problémy a lovili....takže žiadna sláva inak....
Záskok (1994)
Celkom príjemne natočená komédia, príjemná oddychovka z 90 let:) Rada som si zaspomínala na kruh.....:)
4 měsíce, 3 týdny a 2 dny (2007)
Výborne reálne natočené, až z toho človeku mráz po chrbte chodil...
Hellraiser II: Svázaný s peklem (1988)
Perfektnééé, po dlhej dobe som to videla znovu, a nestratilo to svoje čaro a mrazenie ani po toľkých rokoch ako som to pociťovala ešte v detsve:) Supeeeeeeer:) Moja srdcovka:)
Můj 300kg život (2012) (pořad)
Veru toto človek nevymyslí, toto je život a reality...neskutočné ako sa vedia ľudia dojesť......Silno pozerateľné:)
Cizinec (1946)
S prihliadnutím oka k danému roku 1946, kedy to bolo natočené tak to bolo celkom pozerateľné, aj keď miestami trocha nudné....
Gigant (1956)
Zbytočne dlhýýý film, ktorý bol fakt riadne rozťahaný....škoda, že nebol aj o hodinku a pol kražší....james Dean mi v tomto filme prišiel stále akýsi nahulený.....