Recenze (497)
V úskalí (2020)
Původně skvěle se odvíjející příběh domnělé nevěry se odhalením ničeho v Mexiku sebeponížil na 2 malé hvězdy. Škoda, ale není se čemu divit, svět Amazonu a jiných světů s podivnými pravidly pro kokotrektnost nemůže zplodit nic lepšího než duhovou stárnoucí opici s překorektním černým a věrným manželem-podnikatelem. Zabte je všechny!
Nechte ho jít (2020)
Když zatančíš tanec smrti s rednecky, následky bývají neslavné. V tempu pohřebního marše, s důvěeyhodnou atmosférou amerického zapadákova 60. let se jak ustrnulí pohledem do kojotích očí budete zkoprnělí dívat až do konce.
Holky z Derry - The Prom (2019) (epizoda)
Za první dvě série. Třetí je zbytečná.
Víly z Inisherinu (2022)
Nápad od palna Boha! Rozvinutý, výborně zdramatizovaný a velmi dobře zahraný. Bezpochyby skvělý film, jenom pozitivní vůbec ne. Musím si na pár dnů zvýšit dávku antidepresiv. Ale děkuju Bože, tedy vlastně Martine McDonaghu za ten impuls k přemýšlení. Ať už v rovině prvního plánu, nebo toho symbolického, je to “nosné téma”. A aby nebylo jenom vážno, charakter obchodnice O’Riordanové pobaví univerzálně.
Roztříštění (2019)
Slušně natočený napínák a koho trápí, že………..
Černý Mercedes (2019)
Velmi polské pojetí tématiky homosexuality.
Noční zvířata (2016)
Kdyby se takto točily filmy, tak není nutné při nich usínat anebo žrát nějaké prasečinky. Velmi pěkně natočené, slušně napsané a standardně odehrané.
The Man Who Wanted to See It All (2021)
Jdu hledat.ikigai. Jsem roztrhaný na Stücke.
Asi to ukončím (2020)
Intelektuální potrat syfilického Lenina v posledním tažení. Jděte doprdele!
Silvestr ve výtahu (2022)
Milý malý divadelně odvyprávěný kousek.