Recenze (920)
Vlčí lov (2022)
Ano, je to naprostý gorefest, splatter s hektolitry krve. Ale v průběhu jsem zjistil, že ac jsem se těšil, mě tohle násilí pro násilí tolik nebaví, spoustě zlámaných končetin navzdory. 50 %
Kos v ostružiní (2023)
Příběh ženy, která ví co chce, a jejíž povaha se vymyká chápání místní komunity. Než se její zajety život změní... Skvělý výkon hlavní herečky.
Menu (2022)
Možná jsem už dlouho neviděl zajímavý, originální film, který si s divákem hraje a mění polohy, aby diváka udržel v nejistotě.. Ale prostě chci říct, že se mi to fakt líbilo, až do konce. Neočekávany zážitek.
Velká premiéra (2022)
Docela zábavné, byť někdy prvoplanove.
Kouření způsobuje kašel (2022)
Zábavná jednohubka, s důrazem na tu jednohubku. S krátkou délkou a různými bočními příběhy se hlavní linie ani pořádně nerozjede. 7/10
Amerika (2022)
Citlivě vyprávěne, dobře zahrane, s krásnou hudbou, ale místy předvídatelné.
Zapomenutá země (2022)
Lyrické, až meditativni putování kněze (a místního Wim Hofa) islandskou krajinou. Stavba kostela, poznávání místních a jejich zvyklostí, připomínka nevlidne islandské přírody. První konverzačne dramatický moment po dvou hodinách. V kombinaci s délkou je to na festival vražedné.
Saloum (2021)
Mozek, svaly a čáry v africkém A-Teamu. Vizuálně to vypadá velmi dobře a režisérova zkušenost z reklam se nezapře. Ale moc se o akci mluví a málo koná. Přesto mnohonásobně lepší než Leonor.
Nultého června (2022)
Film o Eichmannovi, který ovšem není o Eichmannovi ani jeho soudním procesu, asi aby na něj nepřitahoval pozornost, až holt tolik nepřitahuje pozornost. Tři příběhy, lehce propletene, ovšem s výjimkou toho prvního bez nějakého dějového oblouku a vývoje.
Pamfír (2022)
Vskutku charismatický hrdina, ale tím pozitiva nekončí. Vyzdvihl bych režii a kameru, spousta dlouhých záběrů bez přerušení, režisér se u svého celovečerního debutu opravdu vytáhl. A nevýhody? Konec, který mi přišel příliš náhlý a z kategorie "jak to najednou co nejrychleji ukončit".