Poslední recenze (5)
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Audiovizuální porno, k tomu nemám víc co dodat. Zajděte si do kina a uvidíte sami. 10/10
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Opravdu velmi příjemné překvapení. Po posledních marvelovkách, což beru jako velmi blízký žánr k tomuto, jsem se skvěle bavil. I když tenhle film měl chybky, tak nebyly tak velké, aby to filmu nějak zásadně ublížilo. Ps. Když už jsem do kina vytáhl přítelkyni, která při odchodu z kina prohlásila “na to, že tento žánr moc nemusím, tak to bylo super”. To už něco znamená.
Avatar: The Way of Water (2022)
Po technické stránce je film opravdu lahůdka, horší je to už s příběhem. Celý scénář mi přijde takový unavený a nezáživný. Příběh nepřináší žádnou novinku, a dokonce kopíruje postavy z prvního dílu. Nejvíce mi na tom vadí (je to jenom můj názor) jak je příběh černobílý. Když si vzpomenu na filmy které se zaměřují na tuhle problematiku, tak jsem příbehem zklamán. Ale pokud si chcete užít film co vypadá nádherně a nechcete složitý příběh u kterého budete muset přemýšlet, tak se ponořte do toho nádherného světa na Pandoře.