Recenze (76)
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Špička domácí seriálové tvorby.
Pravda nebo lež (2005)
Festival promarněných příležitosti. Jsem na csfd.cz právě teď hlavně proto, abych se přesvědčil, že jsem opravdu v titulcích zahlédnul jméno Atoma Egoyana. Protože jsem si myslel, že ten zajímavej příběh s dobrým hereckým obsazením zkonil nějakej producentův zeťák, co si chtěl zkusit režírovat.
Koleje osudu (2013)
Mám moc rád filmy "dle skutečné události". Potřeba vzdát v tomto filmu poctu skutečným hrdinům však tentokrát šla nějak proti přirozenému toku příběhu.
Boj sněžného pluhu s mafií (2014)
Nekompromisní prototyp severského filmu. Ps. Jsem jediný, kdo Bruna Ganze objevil až v závěrečných titulcích?
Od zítřka nečaruji (1979)
Půlčlověk u mě v bytě!
Jen ho nechte, ať se bojí (1977)
Poměrně zdařilá česká odpověď na komedie s Pierrem Richardem.
Plukovník Redl (1985)
V druhé půlce tomu spadl řetěz. A jinak stejná manipulace historie jako Jakubiskova verze Bathory - jako reálná prezentována jedna z méně pravděpodobných verzí historické události.
Silicon Valley (2014) (seriál)
Zábavné, nepřevratné.
Dvojitý agent (2011)
Po delší době jsem dal šanci Richardu Gereovi, jestli si náhodou omylem nezahrál v něčem slušném. Richard tuto šanci již poněkolikáté promarnil.
Robin Hood (2010)
na ridleyho špatný, a russella slabý, na robina hodně dobrý.