Recenze (76)
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Špička domácí seriálové tvorby.
Boj sněžného pluhu s mafií (2014)
Nekompromisní prototyp severského filmu. Ps. Jsem jediný, kdo Bruna Ganze objevil až v závěrečných titulcích?
Silicon Valley (2014) (seriál)
Zábavné, nepřevratné.
Koleje osudu (2013)
Mám moc rád filmy "dle skutečné události". Potřeba vzdát v tomto filmu poctu skutečným hrdinům však tentokrát šla nějak proti přirozenému toku příběhu.
Velký Gatsby (2013)
Dostalo mne to stejně jako původní verze. Luhrman s vyčítanou spektakulárností pracoval naprosto účelně tak, aby vynikly "zklidněné" pasáže. Di Capriovi něco chybí do Redforda Luhrmanovi něco chybí do Moulin Rouge. Za mne 90%.
Poslední let Petra Ginze (2012)
Silný dokument. Jak ukázat bez obvyklých rekvizit zrůdnost holokaustu tak, aby to bavilo/oslovilo/dojalo i dnešní děti.
Dvojitý agent (2011)
Po delší době jsem dal šanci Richardu Gereovi, jestli si náhodou omylem nezahrál v něčem slušném. Richard tuto šanci již poněkolikáté promarnil.
Jeden musí z kola ven (2011)
Vynikající film. škoda, že jsem nevydržel nejít na něj, dokud si nepřečtu knížku. Teď už mne nebude bavit, kdzž vím, že krtek je Gary Oldman.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Hodně doslovný přepis knihy, taková ilustrace skvělého románu. Ale to, co skvěle funguje v knížce, nemůže stejně fungovat na platně, pro něj je potřeba stavbu příběhu upravit. A to se podle mne nestalo, takže mi film bez vzrušení proplul před očima.
Policie Modrava - Za lepších okolností (2011) (epizoda)
jako pilot k české variaci na doktora z hor to nebylo špatný. vesnikcký zločin alá Jak napálit advokáta. Hudba pekelná, ale připomíná ten seriál, kde byl Růžek advokát na penzi. Jako seriál by to mělo úspěch.