Recenze (627)
Podezření (2022) (seriál)
Hm, velmi dlouho jsem neviděl tak kvalitně udělaný český miniserál. Naprosto to člověka vtáhne a po třech dílech vyplivne. Pak si jen jeden řiká, jak je možné, že je ta Melíšková tak dobrá. Neskutečně dobře zahrané, zrežírované a "nazvučené". Mohu jen doporučit.
Ostrov svobody (2022) (studentský film)
Krátké, úderné a dobře zahrané role. Co víc si přát? Velmi příjemný počin.
Johnny (2022)
Velmi zajímavé překvapení, natočené s neskutečným citem. Mohu jen doporučit.
Vykopávky (2021)
Prostě geniální film na který se opět rád podívám. Obsahuje vše co by měl film mít - dobrou atmosféru, vyváženou hudbu, střih, skvělé herce, dobré tempo a dokonce i v něčem poučí. Vlastně asi taková "pohádka pro dospělé". Více takových děl! 95%
Zelená kniha (2018)
Neskutečně silný a dobrý film. Propracovaný ad A až po Z. Vřele doporučuji!
Generálka Jeho Veličenstva (1995) (TV film)
Škoda, že takových inscenací nebylo víc. Výborné dílo, které je doplněno těmi nejvhodnějšími herci. Bravo!
Trojí hranice (2019)
Neskutečně nadupaný film... 2 hodiny utelky jako voda. Nechybělo mi tam fakt nic a Netflix tentokrát mile překvapil!
Lajna - Série 1 (2017) (série)
Obyčejné, jednoduché a trefné! Potřebujete někdo něco víc? 🙂
Světová válka Z (2013)
Vytěžili z toho co se jen dalo! Jeden z nejlepších kousků na toto téma co jsem zatím viděl.
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
No jako, hodně dobré to bylo! Nesedělo, či pokulhávalo to jen v pár detailech. Open son... Open! Open your heart 🙂 91%