Recenze (627)
How It Ends (2018)
Lehce nadprůměrná road movie s post apo obsahem. Skoda té poslední třetiny, která už byla viditelně slabší.
The Package (2018)
Celkový koncept byl nudný a dost zoufalý... Dalo se udělat fakt něco alespoň trochu koukatelného.
MOST! - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
Nejlepší hláška dílu: Tak hoši, ted se asi chvilku neuvidíme... 😀 Dokonalost sama 🙂
The Invitation (2015)
Tak tohle jo, 70% filmu si člověk říká wtf!?! Tak kde je vlastně pravda a kdo je tam za debila? Jeden zmatený, či spíše nevyrovnaný borec anebo všichni ostatní? Kdyby to nebylo tak atmosférické, tak by se jeden po půlce filmu už začínal nudit. Diky bohu, bylo to dobře zvládnuté. Podobný psychologický masakr jako Calibre. Také mohu doporučit
Případ pro rybáře (2013) (TV film)
Poměrně dobře zvládnutá Česká televizní kriminálka, která je sice trochu překombinovaná ale v pohodě. Je to vlastně takový ten divný kousek, kde se nikdo neobrací na důkazy typu vypisy z hovorů, gáza v odpadcích a namísto tohonje nutné si vyrábět své vlastní 😀 Musím ovšem smeknout před hereckým výstupem pana Dolanského, to bylo neskutečné.
Případ pro lyžaře (2016) (TV film)
Dobrá pochmurná atmosféra horské chaty. Je třeba se ale dívat dost bystře, jelikož děj je lehce zmatený či přímo náročný na detaily a o možné pachatele tu není nouze. Naštěstí uz po 10 minutách je jasné, kdo tu zemře 😀 Díky bohu jsem predlohu nečetl a tak jsem byl na konci příjemně prekvapen... Na druhou stranu, jedná se o prostou televizní inscenaci, kterou ani Preiss nezachrání. 50%
Na férovku, pane učiteli (2017)
Taková průměrná komedie, která pro sprosté slovo opravdu nechodí daleko! Celé se to odehrává v jedné střední škole a z toho se těžilo prostě maximum. Občas až trochu nedobrým způsobem, ale jako komplet to ujde.... Jeden se zasměje a upřímně nic víc jiného od toho nelze čekat.
Father of the Year (2018)
Vcelku příjemná, leč podprůměrná komedie. Možná jim těmi ** trošku krivdím, protože herecké výkony nebyly špatné, dokonce jsem se i zasmal, ale něco mi tam prostě chybělo...
Koupili jsme ZOO (2011)
Nevím čím nebo jak, ale tenhle film mě krásně naplnil úsměvem a pocitem štěstí. Dokonalá symbióza hudby, kamery a režie. Herecké výkony na úrovni a pohlazení na duši jako bonus. 80%
Zúčtování (2016)
Přesně ten styl, který mám rád. Rázné, úderné a na konci to dává smysl. Teda alespoň mě :-) Navíc to Ben zahrál opravdu fenomenálně. Divím se, že tenhle film nezískal žádné ocenění....