Recenze (117)
Tři zločinci ve skryté pevnosti (1958)
Nádhera...... Řekl bych, že o něco horší než "Sedm samurajů", ale i tak vynikající film. Nejlepší z celého filmu jsou ti dva chudí rolníci, kteří chtějí za každou cenu získat velké jmění.
Poslední skaut (1991)
Docela pěkný filmek o drsném policistovi a bývalém hráči fotbalu..... Akční film s nádechem humoru. Nebo naopak? Ať už tak, či onak byl rozhodně film na který se koukat dá.....
Invictus: Neporažený (2009)
Další nádhera od Clinta Eastwooda. Senzační film o opravdové lidskosti..... Vynikající herecké výkony. Už dlouho jsem se na tento film těšil a rozhodně nezklamal..... Sice bych řekl, že není natočen úplně bravůrně, ale v takovémhle filmu jde přeci hlavně o myšlenku a o sdělení, které nese. To tento snímek podle mě vše splnil a proto dávám 5*.
Pokrevní bratři (1999)
Výborný film. Takovou "řežbu" a to myslím v dobrém slova smyslu jsem dlouho neviděl.
Lítám v tom (2009)
Čekal jsem trošku více vtipu. Nebyl to špatný film, ale čekal jsem více. Zvlaště po tom, co jsem viděl Juno.
Muž z Acapulca (1973)
Vynikající Belmondo. Opravdu prvotřídní filmek plný vtipu a Belmonda..... Tento film jsem viděl poprvé když jsem byl hodně malý a hodně na mě zapůsobil (a to ne v úplně dobrém). Byl jsem z něho řekněme, vyděšen. Nejvíce mi utkvěla v paměti scéna, jak Belmondo rozstřílel muže na pláži na cedník. Ale až teď jsem konečně zjistil, co to bylo za film, který mě tak vyděsil a mohl jsem se tak zbavit toho děsivého pocitu a naopak ho proměnit na pravý opak. Film plný vtipu..... Ještě že jsem ho viděl.
Harry Brown (2009)
Zabijácký dědula. Velmi zajímavý film o gangu, jenž se nezastaví před ničím... Navíc v určitém sirovém podání, které v amerických filmech nenajdete. Rozhodně tento film stojí za vidění.
Nikdy to nevzdávej (2008)
Zase jeden z těch klasických amerických filmů, který se točí jak na běžícím pásu. Ale celkem pěkná podívaná. občas dobré záběry z "fightů" a hodně a hodně "žvástů".
Majestic (2001)
Tento film mě docela mile překvapil.Jeden z těch klidných, pěkných filmů, který se prostě líbí. Výkony herců jsou výborné.... hlavně Jim Carrey. Příběh a zpracování také super. Akorát ta velikánská náhoda je trošku moc vyumělkovaná, ale co. Je to jen film a dobrý film.
Angel Heart (1987)
Tak tedy super. Celý film měl nádhernou atmosféru. Navíc super rozklíčení, které sice dojde už v polovině filmu, ale to nijak neubírá na kvalitě. Mickey Rourke byl vynikající, De Niro jako vždy "frajer" a Lisa Bonet nádherná. Opravdu povedený filmek.