Recenze (13)
Máj (2008)
V hlavní roli kozy. Kozy mlčely až do titulků. Byly nám předkládány dle očekávání dobrou Brabcovou kamerou. Ale to bylo všechno. Navíc podříznutím mlynáře a následující psychopasáží ulovil Brabec s hudbou Supportů bobříka trapnosti.
Mariachi (1992)
Snesu hodně, ale...
Knight Rider (1982) (seriál)
jedna hvězdička za KITTa, druhá za znělku, třetí z nostalgie a zbytek za kvalitu
Shane (1953)
jako parodie dobrý, ale postava malého Joeyho je po pár minutách nesnesitelná... "Ach, Shane, vy jste ho uhodil bouchačkou! Nenávidím vás,Shane!"
Temný rytíř (2008)
jednoduše " wow! "
Matrix (1999)
na rozdíl od pokračování je první díl skutečně vynikající
V kůži Johna Malkoviche (1999)
Originální, nezapomenutelné, geniální surrealistické psycho!
Rolling Stones (2008) (koncert)
Mohlo to být za pět... škoda, že Scorsese záhy opustil dokumentární charakter snímku a ze Shine a light se vyklubal záznam koncertu natáčený na spoustu profi kamer. Pár prostřihů na dobové materiály a rozhovory jakoby vždy divákovi připomnělo, co tomu chybí. Jinak samozřejmě velmi dobrý počin, ale čekal jsem od toho víc
Kill Bill (2003)
Tarantino opět dokázal, že je geniálním režisérem. Proč ale svým talentem plýtval na tak trapném "ději", to nikdy nepochopím. Brilantně zrežírovaná místy kýčovitá konina se skvělým soundtrackem...
Spalovač mrtvol (1968)
Nádherný film zdobící československou filmařskou historii. Přes absenci nebo minimum „nereálností“ nabízí tento film spoustu napětí. Dále dokonalý charakterní výkon Hrušínského, který dokázal, že může na chvíli odložit úsměv a proměnit se v psychologicky rozvráceného hrdinu, jak má vypadat. A nakonec skvělý střih a kamera na pomezí experimentu, který dokonale zaznamenává toto zezačátku nenápadné znepokojující drama.