Recenze (32)
Všechnopárty (2005) (pořad)
Šípa mám rád, tuto show také...
On the Road 2008 - Z pódia (2008) (koncert)
Velice zajímavé. Pohled z podia, pohled samotného Nohavici... Krom toho je to vlastně jeho Vánoční dárek a to dosti povedený. Samozřejmě to nemá na DVD Doma, které je i s komentářem, ale jak se říká "Co by jsi chtěl zadarmo..."
Kurt Cobain - About a Son (2006)
Pro fanoušky Kurta doporučuji. Snad bych jen vytknul, že je vyprávění tak trochu nepřehledné a divák neví v jaké části jeho života se vlastně nachází. Ale to se snad ztratí, pokud se podíváte podruhé, nebo potřetí... Velice se mi líbí odmlky za jednotlivými částmi vyprávění, kdy si může divák promyslet, co vlastně Cobain řekl a něják si to v hlavě srovnat.
Stalin (2003) (seriál)
Dokument, který vám přiblíží život, vzestup i pád tohoto krutého diktátora. Pokud pratříte k zájemce o tuto historii, je tento dokument pro vás jako dělaný. Dobře zpracován, kde se nudit nebudete...
Muž, který přecenil českou duši aneb Útěky Josefa Brykse (2007) (TV film)
Moc pěkné. Propracované, poučné, zajímavé, plné emocí. Co dodat, prostě dobrý, poučný dokument, který stojí za to.
Katyň (2007)
U od začátku je film příliš nepřehledný. Ten, kdo by nevěděl o co jde, se nemá šanci se orientovat a ten, kdo ví o co jde se orientuje pouze slabě. Děj se natahuje a natahuje, nevíte o co jde a čekáte, až se staně něco, co budete schopni pochopit, jenže takový moment nepřijde. Těžko by se tam hledala hlavní postava, je to jako nepřehledný výtažek příběhů deseti různých lidí. Člověk při sledování neví co si má myslet. Aspoň co se týče mě. Sledoval jsem ho jako povinný film ve škole, který každého nudí. Nevyvolal žádné emoce, při jakékoli scéně. Prostě jenom špatně zpracovaný film o strašné události, který vám není schopen předat tu hrůzu z té masové vraždy... A co se týče zvuku to jsem si nechal nakonec. Nejsem nějáký velký filmový expert, ale co tohle bylo za zvuk a hudbu? Nevím, jestli ten zvuk byl vadný jen na mé verzi filmu, ale tak občas předčasně utlý zvuk, nebo v každém záběru úplně jiné zvukové pozadí jsem ještě neviděl/neslyšel.... Celkově mě film velice zklamal.
Sirotčinec (2007)
Mám rád filmy, které vás dokáží pohltit a vtáhnout přímo do děje. TOto je jeden z nich. Ikdyž začátek je trochu slabší, čím víc se blíží konec, tím více vás film vtahuje a tím víc si ho vychutnáváte. Samotný konec je vyvrcholení, kdy jen zůstanete sedět a koukat na titulky do půlky...
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Napsat film plný akce, vizuálních efektů, oslnivých akcí není takové umění. Umění je napsat film s tak propracovaným dějem, že Vás dokáže zaujmout od začátku až do konce, ikdyž se odehrává v jedné místnosti s 12 muži.
Doma 2006 (2006) (koncert)
Ten kdo má rád Nohavicu určitě ocení, nejenom samotný koncert, ale i bonusy, které na DVD jsou.
Ahoj, Ostravo! (2004) (koncert)
Zajímavé. Jen jsem čekal, že bude víc zpívat Nohavica. Ale i tak to bylo dobré, 3*.