Recenze (4 316)
Ledová archa - Znova vzplanout (2021) (epizoda)
Kohuti z protilahlych prvych tried na sebe spocinuli zrakom a moze sa zacat intrigovat. :) Trosku ma vyrusuje, ako moze v mensom vlaku, kde nie je taka rozmanitost stravy fungovat Sean v takom luxuse, ale pri tomto seriali som vzdy prizmuril oko. Scena vo vani bola celkom "edgy" vzhladom na to, ze sme ocakavali, ze sa nieco "zomelie". Zaber sondy v atmosfere je opat zlomovy, dufam, ze sa dockame este v tejto serii v tomto smere nejakeho zaveru. Ta dalsia by uz, hypoteticky, mohla byt z budovania mimo vlaku. :) A nakoniec doslo i k audiencii a odhaleni totoznosti zeny v kome.
Ledová archa - Příběh dvou lokomotiv (2021) (epizoda)
Bol som zvedavy, kam sa to po "zahaknuti" na konci prvej serie bude uberat. Potesil Sean. Stavka na istotu. Opat mozeme byt tichymi pasaziermi. Konecne nove zaujimave postavy a snad i nakukneme do "novych vagonov". Trosku rusi, super "coolova" asertivna dcerenka, ale snad sa to poda. Odlahcena sci-fi zabavka. Moze byt, celkom v pohode otvarak. 70%
Slečna bestie (2020)
Somarina pre nenarocne a hlavne mladsie publikum. Mne vsak tie "premudrele filozoficke kydy", ktore nastrocni pustali z ust, znasilnovali svojou "uveritelnostou" moje usi. Nehovoriac o tom, ze "herectvo" 24-rocnej Newton bolo cajickove. A vlastne nie len jej. Vzorova kamaratska trojka - akoze zakriknute kacatko, premudrela devenka a afektovany uziapany homosexual so stavnatym slovnikom. Naduziva sa to az tak vela, ze si myslim, ze decka zacnu z nudy, ci inspiracie tvorit podobne skupinky. :) Nehovoriac o typickych bully "svorkach" a "kapitanoch fotbalovych muzstiev". Otrasny scenar. Ale s rychloposuvom sa toto slapnutie do 'h...a' da zvladnut. :) Vyhnite sa tomuto oblukom.
Dirk Gently's Holistic Detective Agency - Season 1 (2016) (série)
Blazniva blbina, ktora bud ihned odradi, nadchne, alebo zaujme a budete zvedavy, "kde je pes zakopany". Obcas sa zadari a diel je napadity a vtipny, plny WTF-momentov a obcas je to tazka amatercina, skor trapna ako zabavna. Slabsi priemer. Berte to ako silny experiment a tunajsie vysoke hodnotenie berte silne z rezervou. Ak nie ste na totalne blbiny...ruky prec.
Dirk Gently's Holistic Detective Agency - Fix Everything (2016) (epizoda)
Zrychlene k zaverecnej casti. Ale konecne sa dozvedame nieco viac, ako su blaznive pripady prepojene. Zabavnych a vtipnych scen je pomenej.
Dirk Gently's Holistic Detective Agency - Very Erectus (2016) (epizoda)
Tato epizoda uz bola z casti len recyklaciou predoslych napadov. Zvykol som si ocakavat nepredvidane, ale toho tu moc nebolo. A Dirk "zacina otravovat".
Krvavá nevěsta (2019)
Film som si z nostalgie opat pozrel. :) "Why does this always happen' to me???!!" Podarena brutalitka s vybornou Samarou Weaving, ktora si uz podobne role uzila viackrat. Aspon teda videl som ju v minimalne dvoch velmi podobnych uletoch. Guns Akimbo a tusim Mayhem. Zabavicka. Odporucam. 65%
Dirk Gently's Holistic Detective Agency - Watkin (2016) (epizoda)
Fajna prehliadka individui a vyprava "za pokladom". Inak slabsi priemer a dychalo tentokrat viac amaterizmu. Chybala mi tu ta vrazdiaca "devenka". ;)
Dirk Gently's Holistic Detective Agency - Rogue Wall Enthusiasts (2016) (epizoda)
Scenka v poli so "strapatou" vrahynou sa rychlo zvrtla. :) Zatial ma najviac "znepokojuje" mlada "hladana", co v roli psa vsetko olizuje. :)
Dirk Gently's Holistic Detective Agency - Lost & Found (2016) (epizoda)
Opat kvantum wtf-momentov, na ktorych slape cely serial a i par ochotnickych a divadelno-amaterskych vystupeni, ktore to tahaju dole. Zatial sa do stale da. Som zvedavy, o co vlastne ide. :)