Recenze (10)
Válka zítřka (2021)
Neuvěřitelně hloupý super-americký scénář.
Pod vodou (2020)
Zajímavý námět, který by šlo provést lépe. Kristen Steward mile překvapila, ale měla by něco sníst.
Zelená kniha (2018)
Máme tu film roku a minimálně dva Oscary.
O zakletém králi a odvážném Martinovi (2018) (TV film)
To už radši Žito.
Stáhni mě do pekla (2009)
U hororu byste se nemeli tolik smat. Byt to zaroven i komedie dam tri hvezdy.
Gravitace (2013)
Nevim jestli je to Sandrou Bullock, ktera mi jako herec nikdy nesedla nebo prilis vysokym ocekavanim ale tenhle film na me zkratka nefungoval. Vizualni efekty skvele, zvlaste pak ve 3D, spad filmu strhujici, Clooney neuveritelny, styl celeho snimku na prvni pohled velmi netypicky. Nicmene mi z toho stale couha neco tuctoveho az hollywoodsky stereotypniho. Takze otevrenou pusu jsem mel v kine pouze kvuli popcornu.
Muž z oceli (2013)
Konecne Superman ktery neni uplne ubreceny a jednoznacny kladak co by mouse neublizil. Snimek prebira Dark knightovsky temnou atmosferu a paradni dojem dokresluji epicke souboje dle hesla "kdyz se kaci les litaji trisky".
U Konce světa (2013)
Stejny reziser, stejni herci, stejne prasteny pribeh. A vysledek? Porad stejne dobra zabava!
Elysium (2013)
Skvele tema. Sic ze z abstraktni budounosti tak se zaklady v problemech soucasne spolecnosti. Nicmene nevyuzity potencial a akcni zceny ktere ve me nezanechaly hlubsi dojem
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Prekvapive zabavne. Navic Emma Watson uz nam vyrostla a je zde obzvlast hypnoticka. Vazne jsem se bavil.