Recenze (35)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Už teď se těším na kapitolu 5 - Do pekla a zpět, kde bude Wick bojovat o život svůj i své ženy se samotným satanem, a poté na velkolepý závěr série - John Wick vs. Cthulhu.
Duna (2021)
Název Duna trefně popisuje tenhle film nejenom po stránce obsahu, ale i formy. Krásný napohled, ale nekonečný a prázdný. A to je to pořád jenom půlka! :)
Blade Runner 2049 (2017)
Navzdory působivému vizuálu, zvuku, hudbě a celkové atmosféře jde o nekonečnou nudu galaktických rozměrů bez pořádného děje, stejně tak jako u původního Blade Runnera. Vskutku povedené pokračování.
Vetřelec: Covenant (2017)
Idiots in space, vol. 2
Luxus na talíři (2016) (pořad)
Mikluš rád vaří a docela to umí a nám všem se to líbí!
Star Trek: Do temnoty (2013)
Film byl asi OK, ale co si pamatuji z jednoho dávného ročníku Festivalu fantazie, tak po promítání jsme se s kamarádem následně opili "into the darkness", takže hvězdička navíc za to.
TPB AFK - Příběh the pirate bay (2013)
Zajímavé téma, ale zoufale nudný a nezajímavý dokument.
Prometheus (2012)
"We made you because we could."
Alenka v říši divů (2010)
Ani se nechce věřit, že tenhle film opravdu natočil TEN Tim Burton. Nelogicky jednající postavy, jejichž osudy jsou vám stejně v podstatě ukradené, příběh, který by mohl být používán jako ilustrace pro slovo klišé, to nezachránilo (a ani nemohlo) ani ověřené trio Depp - Bohnam Carter - Elfman, natož efektně přestylizovaný vizuál, ve kterém ovšem klasickou burtonovskou temnou poetiku stejně budete hledat povětšinou marně. Time, takhle ne!
Kick-Ass (2010)
Český překlad jména hlavního hrdiny - "Nářez" plně vystihuje podstatu filmu. Zvráceně vtipné, krásně politicky nekorektní, technicky bezchybné. Je potěšující vidět, že i dnes se ještě nejde někdo, kdo dokáže natočit skvělé akční scény i bez epileptika za kamerou. Výborní herci (Chloe Moretz jedním slovem vládne), povedený soundtrack a na konec žádný borec, ale stará dobrá bazuka. :) PS: Chci vidět Hit Girl The Movie! :)