Recenze (1 583)
Ta divna Splitska noc (2004)
7/10 Kamera a prostredi nataceni je uzasne, pribehy jsou ale po tarantinvskem vzoru trochu namachrovane, takze vysledek je oproti slibnemu zacatku kulhajici na obe nohy. Kazdopadne verim, ze jako turisticke lakadlo zafungoval dobre a nedivil bych se, kdyby to bylo i jeho puvodnim zamerem. Nikde se nekali tak jako ve Splitu - at uz na rakii, snech nebo regulernim fetu. Vsechno dostupne a za dobre ceny. Takze rychle vyuzijte nejake nizkonakladove aerolinie a sup tam.
Kino Lika (2008)
7/10 "Venkovsky ucitel" po Chorvatsku je o dost lepsi nez Slamicuv z casti nejpis proto, ze si venkov nijak neidealizuje, ba naopak si ve trech pribezich spojenych v jedne vesnici ukazuje typicke stereotypy a dela si z nich legraci, ktera je pro mnohe misty docela na hrane snesitelnosti. Nejak mi to svym "postizenim" asociovalo Taxidermii a pobavil jsem se dobre - KungFu Tesla je bozi! Hajduk!
Hraniční hlídka (2006)
5/10 Predznamenani roztrzky v Jugoslavii, kterou uz ani Tituv odkaz nezachranil, hodne pripomina Tankovy prapor, i kdyz neni tak jednoduse vulgarni, ale podobne mu s pribyvajici stopazi mu dochazi dech. Stejne jako chalpcum a chlapum. Vojenske filmy maji zkratka omezene publikum, takze nekterym vecem se zeny smat nebudou.
Kuřata na cestách (1962)
2/10 Pionyri, pionyri, malovane deti... Takze meze uz byly rozorany, ted jeste stmelit mladez a budoucnost socialistickeho Ceskoslovenska je zachranena. K napeti je pouzita kureci lihen - agitka jagswina - Kaja Marik, maly Bobes ani Honzik uz nemaji sanci
Venkovský učitel (2008)
2/10 Zhruba v polovine jsem si musel na 20 minut odskocit, ale i tak si osobuji tento umelecky film zhodnotit - Liska opet nehraje a je pouze prirozeny v postave jelimana (podobne jako Donutil v postavach kretenu), ostatni jsou nevyrazni, takze to zachranuje jenom Bydzovska, ktera se svou vizazi muze bez problemu zastat i tricitku. Celkove je to snuska radoby hodnotnych a silnych vyroku z nichz trci prvoplanovy patos a vyumelkovanost stejne jako ze srovani schematizovaneho dobreho, ale hloupeho venkova s mazanym lec prohnilym mestem. Kamera je opravdu profesionalne na vysi, ale je pomala a dlooooooouhaa, stejne jako cely film, by zaslouzil sestrihat a nektere zbytecne sceny malebneho venkova zcela vypustit.
Chamtivost (1924)
OMG a pulka pracovniho dne je v pr.... Jestli chcete aby vas opustil/a partner/ka dejte delsi verzi - na delce opravdu zalezi
Elvis nebo Samuraj? (1998)
3/10 Zaitochi potkava ElTopo na kulisach MadMaxe a komparsu Tureckych hvezdnych valek. No reknete, to se nemuze libit kazdemu - ani me ne. R´n´R potencial to ma, ale vysledek je pres par dobrych scenek mizerny.
V Bruggách (2008)
7/10 Pekna pozvanka do zaprdenych Brug - neco na zpusob Objektivu, kdyby ho tocil nekdo s vetsim rozpoctem. Cim vic krve a nasili, tim vice prijede turistu. A o tom to je. Kurwa-fuck-kokot-bitch a tak dale. I toto je potreba se naucit nejenom s americkou vyslovnosti. Spousta veci byla tuze ftipnych a zaver me potesil, takze rozhodne jeden z tech lepsich filmu 21. stoleti
Neporazitelný (2002)
0/10 Co delaji cernosi v krimu, kdyz se zrovna nesermuji ve sprchach? No jasne - fetujou. V tomto filmu ale asi fetoval Waltr, takze se dockame uchvatne podivane a podobenstvi o Majku "I love ears" Tajsnovi. No ty wole! A jeste do toho nalejou Falka s Rookerem...
Na Zlatém jezeře (1981)
10/10 Prvnich 30 minut jsem jenom nevericne valil oci a i kdyz to postupne ztrcelo dech, nakonec se to zase zvedlo a zanechalo to ve me hluboky dojem nejen kvuli znamym paralelam. Filmu o starych lidech neni nikdy dost, protoze vetsina produktivne aktivnich si neuvedomuje, ze k tomu vsici smeruji... Co me stvalo, byl uces Jane - typicky hnus americhych osmdesatych let - tfuj! Jinak parada