Poslední recenze (185)
Hrabě Monte Cristo (2002)
Někdo tu píše, že jednoznačně nejhorší. Za mě jednoznačně nejlepší Monte Christo!
Oppenheimer (2023)
Až příliš upovídané. Mnohdy jsem vůbec nestíhal, o čem si vlastně povídají, nechápal jsem to, jen jsem koukal a čekal, až bude změna scény, konec debat určených spíše pro brejlaté fyziky. Opravdu jsem čekal něco víc, když už je to tak ověnčené cenami. Bohužel... za mě hrozná nuda.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Pravidlo "někdy méně je více" zde platí na 100%. Marně přemýšlím, zda jsem viděl v poslední době něco trapnějšího. Pajdající John Wick, mluvící jak retard, dialogy na bodu mrazu, neustále se opakující ta samá a nekonečná akce, města bez policistů, nepřátelé se slepými náboji... no bylo toho dost. U závěrečné scény, která se odehrávala na 222 schodech, jsem se už musel fakt smát., tvl jak se furt kutálel dolů! :-D Neuvěřitelná parodie. :-D Na tom kruháči u vítězného oblouku to taky bylo k popukání. Hvězdu dávám za pěknou scénu se zápalnými náboji, která byla točena izometricky. Ta se fakt povedla. Jinak to byl děs, který nemůžu brát ani s nadhledem.