Recenze (10)
Earth (2007) (TV film)
stunning...nemam slov, fakt krasa.
Vosy útočí (2005) (TV film)
tak toto bola pecka, fakt:D tie hlasky typu "blizia sa smrtelni predatori" a starostova sekretarka polujuca na osu puskou stali fakt za to!!
Účastníci zájezdu (2006)
podla mna to vobec nebolo vtipne.. skor trapne
Nelítostný souboj (1995)
neviem cim to bolo, ale nedokazala som to dopozerat do konca. pridlhe a pre mna prilis nezaujimave..kebyze tam nehraju taki dobri herci, tak max. 2*.
Kuskus (2007)
uplne suhlasim s predchadzajucim komentarom..velmi vystizny. napriek tomu 4*, pretoze sa mi spolu s par inymi filmami na fiffba pacil najviac. aj ked bol nekonecny:)
Andalucía (2007)
no inak vazne, ani ja som nepochopila.. jednoducho ma to nudilo a uz som sa nevedela dockat konca, ktory som takisto vobec nepochopila:D niektore fr. filmy su proste divne..to je fakt, na ktory si treba zvyknut:)
Let's Dance 2 (2008)
tri hviezdicky jedine kvoli perfektnemu tancu. inak bol pribeh a dej dost trapas...
Lotrando a Zubejda (1996)
nech si hovori kto chce, co chce, toto je jedna z mojich najoblubenejsich rozpravok! a texty pesniciek som poznala vsetky naspamat:D hudba super, pribeh pekny, herci dobri. co viac si zelat?
Cesta domů (1999)
film s minimom dialogov, no tie tu boli uplne zbytocne. v jednoduchosti je krasa. natocit film, kde sa laska da tak skvelo vyjadrit bez slov, je umenie. a Ziyi Zhang uplne excelovala:)
Malá Miss Sunshine (2006)
za tie zachvaty smiechu v kine si to 5* absolutne zasluzi!! :D