Recenze (110)
Avatar (2009)
Efekty jedna báseň, pointa slabší dá se očekávat, ale vše ostatní kolem 5*. Viděl sem to v kině v 3D a perfektní. Mohu jen doporučit pro celou rodinu a zkuste 3D - ten film za to stojí.
Muž a jeho pes (2008)
I když kritikou moc dobře přijat nebyl, tak já dávám 4****, ale musím otevřeně říci, že jen kvůli JPB, film hodně smutný a role Bebela, určitá pěkná, ale pouze 2x je vidět jeho chůze. Většinou sedí nebo stojí. Ani nevím jestli tohle měl být poslední jeho film
Počítání oveček (1981) (TV film)
Velice dojemný film, Fuchsová-Galatíková koncert
Ruslan (2009)
Po delší době trochu lepší film s S.S. Jinak odvar s filmy z 90. let bohužel
Trestný prapor (2004) (seriál)
Velice kvalitní válečný seriál, bojové scény pokulhávají, ale o těch to v seriálu není, je to o životě lidí(dá-li se to tak vůbec nazvat) pro NKVD odpad a spodina, kterou je potřeba zničit a vykoupit krví.
Poslední noc (2009)
Stevenu, tj už je moc musím dát pouze 2*. Pls už skonči nebo něco se sebou dělej, dlouhý kabát to nezachrání
Kód smrti (2008)
Stevenu, jak sem tě měl rád, už toho raději nechej, slabota. Dal bych 2*, ale ze soucitu dám 3*
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Kdo má rád naše největšího genia, tak ten film musí vidět. Takový génius se už těžko narodí.
Wrestler (2008)
Tak to se tedy Rourkemu podařilo, opět pořádná role a skvěle zahraná i když hodně smutná
Den pro mou lásku (1976)
Tak tento film je velice působivý a stále si pamatuji scénu kdy z holčičky jdou na zachádě pecky z třešní. Vančurová skvělá, Harapes ml určitě lepší role.