Recenze (10)
Ulice (2005) (seriál)
Upozornění: Následující text je pí*ovina Dechberoucí výkony herců, srdcervoucí a nervy drásasjící do posledního detailu propracované příběhy, revoluční a inovátorská práce kamery a střihu, efekty se kterými se nemůže rovnat ani Hobit a hluboká duševní rovina, která donutí každého aby se zamyslel, dělají z tohoto seriálu něco, co českému televiznímu éteru zoufale chybělo.
Avatar (2009)
Ekologická agitačka plná přerostlejch šmoulů.
Melancholie (2011)
Nikdy sem v kině nezaži že by všichni po skonceni filmu a zacatku titulek zustali sedet a ani nedutali.
Adamova jablka (2005)
Tak nepředvídatelný až šokující, zároveň smutný i vtipný film, jsem snad ještě neviděl.
Zrození Planety opic (2011)
Film parádní i přes drobné nesrovnalosti. SPOILER Jediné co mi opravdu vadilo že za vznikem planety opic byla taková otřepaná věc jako nějáký lék/virus.
Mladí v partě (1982) (seriál)
Surrealismus jak má bejt!
Zjizvená tvář (1983)
Brutalita v jedné ze svých nejlepších adaptací.
Stalker (1979)
Film od kterého nejdou odtrhnout oči.
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Kolik hvězdiček si asi zaslouší komedie, ve který prase pojídá trabant a ve který hraje víc zlatejch zubů než herců.
Requiem za sen (2000)
Po tom co sem ten film videl uz nemuzu slyset tu ustredni medoii aniz bych si nan ten film vzpomel.