Recenze (147)
Očista (2013)
Jako reklama na izolepu bych možná dal i hvězdičku, ale je mi líto, takhle promrhaný námět už jsem dlouho neviděl. A že mi dalo hodně námahy to dokoukat.
Útok z hlubin (2018)
Extrémně stupidní scénář. Zbytek "zdatně" sekunduje. Proč já musím všechno dokoukat?
Decorum (2020) (studentský film)
Vše je ztraceno (2013)
Nuda, šeď, plytkost, ztráta času. Při filmech s podobnou tématikou si, asi jako většina diváků, představuji v kůži hlavního hrdiny sebe. Většinou mu/jim fandím a doufám v dobrý konec... Tentokrát jsem nesympatizoval a jen doufal, že už to skončí. Jakkoli!
Guardians of Life (2020)
Ke zhlédnutí zde: https://amazonwatch.org/donate/guardians-of-life
Lví král (2019)
Kvalit animovaného originálu to nedosahuje, ale určitě to neurazí. Snad se Disney nerozhodne, že takto předělá i jiné klasické animáky!
Šéfkuchař na grilu (2014)
Je to špatný film ve všech ohledech. Scénář, hudba, dialogy (monology), režie i herecké výkony. Možná se Jon Favreau realizoval, ale vyplodil bezduchou mozaiku, kterou hravě nahradí 30ti vteřinový klip ze závěrečné části filmu. Nebo jsem to blbě pochopil a celé je to jen 110 minut reklamy na twitter...
Rychle a zběsile (2001)
Pózérská sra.ka, jednu hvězdu dávám za Mazdu.
Logan: Wolverine (2017)
Jednoznačně nejslabší ze všech X-Menů. Příběhem, postavama. A kamera mi přišla jak z novácké kriminálky. To, že se se zdejším osazenstvem neztotožňuji mě už ani nepřekvapuje...