Recenze (129)
I Love You Phillip Morris (2009)
Nevšední romantická komedie s velmi nevšedním koncem. Místy až překvapivě citlivá, místy úsměvná. McGregor a Carrey by spolu měli hrát častěji, protože jsou spolu dokonalí.
Invaze (2005) (seriál)
Nikdy neodpustím tomu, kdo vydal to rozhodnutí o zrušení Invaze po první řadě. Tohle mohlo mít velkou budoucnost.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Tím koncem to pokazili.
Já, mé druhé já a Irena (2000)
A pak jsi ztloustla, přijela do New Yorku a začala jsi říkat herečka. A jediné, co ti připomínalo světla reflektorů, byla žárovka v lednici. Až na pár trapných míst celkem tradiční komedie s Carreym.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Chceme zpátky naši buggy!
Kancl (2014) (seriál)
Po prvním díle trošku nadhodnotím, protože upřímně: když jsem slyšela, že Češi budou předělávat Kancl, byla jsem hodně skeptická. Ale nepřijde mi, že by tahle verze dělala originálu ostudu... humor je trochu přizpůsobený domácímu publiku, postavy však naprosto přesné, hlavně Garrett (zde Jáchym) a Tim (zde Tomáš), kteří se oba na svou roli dokonale hodí. Jediná postava, která mi moc nesedla, je česká verze Dawn (české jméno si opravdu nepamatuju). Každopádně pro mě je česká verze tohoto sitcomu velmi milým překvapením.
Kancl (2001) (seriál)
Originální, místy to zanechává dost hořký dojem, místy by člověk brečel smíchy. Poslední díl z tohoto trendu, který si seriál držel po celé dvě série, vybočuje, a velmi důstojným a dojemným způsobem ho uzavírá. Ale že to té Dawn trvalo :) A Tim je jeden z největších seriálových sympaťáků vůbec.
Kdo přežije (2000) (pořad)
Asi jediná reality show, která mě nikdy nepřestala bavit. Pamatuji se, jak jsem to jako malá sledovala, když to poprvé běželo na nějaké české televizi a zamilovala se do toho, což přetrvalo dodnes, jak jsem zjistila, když to nedávno začala vysílat Prima Cool :) Na tom, jak se všichni neustále podrážejí a intrikují je prostě něco chytlavého :D A pak je tam samozřejmě taky ta nádherná příroda. PS: Vítězství Yula v Cook Islands bylo snad první, které jsem kdy někomu přála. Ten kluk to fakt uměl :)
Kdo přežije - Austrálie (2001) (série)
Tuhle řadu jsem viděla jako malá :) Colby je borec.
Kdo přežije - Cagayan (2014) (série)
Před posledním dílem si už dovolím hodnotit. Ať už to dopadne jakkoliv, Cagayan je bezpochyby nejlepší řada za několik let. Výsledek téměř každého dílu byl díky paranoie a labilitě některých účastníků překvapením a konečně se přihlásili taky lidé, co se tuhle hru nebojí hrát. Jen tak dál, Survivor má očividně pořád co nabídnout. UPDATE: po posledním dílu: můj favorit Spencer sice nezvítězil, ale vzhledem k tomu, jak měl Tony celou sérii víceméně pod palcem, je to vítězství zasloužené. Hlavně že to nebyla ta šílená Kass.