Recenze (273)
Rambo: První krev (1982)
Po x letech shlednuto a musím navýšit na plný počet.. Byt triviální zápletka, tak má spád od začátku do konce. Pomáhá i výborná hudba. Prostě klasika (a oproti dalším dílům úplně jiný film)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
7/10 Lepsi nez posledni dil, horsi nez puvodni trilogie.
Pravdivé lži (1994)
Zpětně navýšeno na 5* - i opakovaně baví
Živý terč (1993)
Podle zasady 'tak blby, az je to vlastne dobry' davam 3* Logika sla na prochazku, zpomaleni tolik, ze bez nich by film trval 30 minut.. na druhou stranu zajimave obsazeni
Král (2019)
7/10 - dobre natocene, dobre zahrane. Vadily mi zasadni historicke nepresnosti
Jak se stát tyranem (2021) (seriál)
Velmi zjednodusene - takovy vycuc nekterych faktu poskladanych do originalni 'prirucky'. Kazdopadne pokud to splni ucel v tom, ze se alespon nektere informace z historie 20. stoleti zpopularizuji, tak proc ne (tak to chapu ja). Vypraveni od P. Dinklage jako bonus.
Total Recall (1990)
Po druhém shlédnutí hvězdu přidávám :)
Hrabě Monte Cristo (2002)
Na druhé shlédnutí jednu hvězdu přidávám
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
7/10
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Ouch