Recenze (2 922)
Ztraceni v Mnichově (2015)
Poprve, co dávám Zelenkovi méně než 4* a nemám na výběr. Hluché pasáže a na druhé straně geniální momenty. Rozhodně nadprůměrný český film, ale znova už vidět nemusím....
Plán útěku (2013)
Nedokážu se sledováním Slye a Arnieho dostat do takového ajfru, abych přehlédl ty nesmysly, gradující vyloženě tupou scénou s helikoptérou. Nelze tomu ovšem upřít jistou (zejména pro ty, kteří vyrůstali na osmdesátých letech a těžké konkurenci terminátor vs. rambo) unikátnost filmu postaveného vyloženě na spolupráci Stallone Schwarzenegger. Nedokážu se ale ubránit dojmu, že takovéto filmy měly přijít dřív...
Mrchožrouti (1984)
Belmondo byl (i) na konci osmdesátek neodolatelný, bohužel pořád na jedno brdo. V některých filmech mi to sedělo (Eso es, Bezva finta), ale '84 byl nepovedený ročník...
Koulelo se jablíčko (1988) (seriál)
U nás aktuální hit. Být červíkem, tak je "kamarády" pošlu do háje. :-) Všichni si z něj dělají srandu a on jim stejně nakonec pomůže, takže správná pohádka...
Love (2011)
Příjemné překvapení. Jasný a přímočarý film a přesto si divák není jistý, jak to dopadne. Chtě nechtě jsem s Maťem soucítil, už jen proto, že Kristína Svarinská je fakt pěkná baba. No a za oživení vzpomínek na týdenní party na intrákoch v Petržalke jedna hvězda navíc.
Návrh (2009)
Po tisící omletá zápletka se zcela jasným vyústěním. Důležití jsou tedy herci, chemie mezi nimi a humor a to tu, zejména v první půlce filmu, funguje bezvadně. A protože i vtipných míst se pár najde, Návrh stojí za shlédnutí. Co mi hlava nebere, že ve filmech vždy i neposlednější asistent má rodiče, kteří vlastní honosné 40+1, nejlépe s golfovým hřištěm u jezera...
Přizdis*áči (2011)
Netušil jsem, že to je na základě seriálu, tak mi začátek přišel trochu podivný, ale zpětně pochopitelný. Už kvůli řediteli (a jeho proslovu) bych se chtěl na seriál podívat. Pak následuje klasický příběh, na kterém jsou kupodivu založeny skoro všechny podobné filmy: chci tu krásnou mrchu a nakonec skončím u té hodné, která je vlastně taky hezká... Faktem je, že každá z postav má něco a docela jsem se bavil, ale třetí hvězdu dát nemůžu už jen proto, že tu mužská nahota velmi výrazně převyšuje tu ženskou. Proč?
Wilsonov (2015)
Podle mě měli tvůrci méně obrušovat hrany a vyhnat to ještě víc do extrému. Snaha zalíbit se raději více lidem (a vydělat víc peněz) znamená ústupky a rozklad. Potom by to ale mohlo být 5* nebo odpad, ale jasných. Takhle je to takový podivný průměr a já vlastně nevím, jestli jo, nebo ne...
Hulk (2003)
Nekonečná nuda, na dnešní dobu poněkud slabé efekty a tak desetkrát ukecanější, než by mělo být...
Mardi Gras: Jarní prázdniny (2011)
Slabé i v rámci žánru. Postavy se chovají jako idioti, což sem samozřejmě patří, ale proč se to divákovi snaží film vysvětlovat? Jedna hvězdička za pěkné holky.