Recenze (2 052)
Fauda - Season 3 (2019) (série)
Klobouček. Dokonalá série. Nejlepší ze všech.
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Originální, děsivé, napínavé, fantasticky napsané, zahrané. Paráda!
Andor (2022) (seriál)
Nejlepší SW spin-off, který jsem viděl.
Můj soused Totoro (1988)
Pro mě vrchol japonské animace.
Hon na vrahy (2021) (seriál)
Fascinující. Děsivý. Hlavně B.T.K.
Poslední představení (2020) (seriál)
To skákání mezi minulostí a současností mne hrozně sralo. Ale jinak paráda!
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Za závěr 5. hvězda. Ve výsledku velmi zdařilý "feel good" film, což jsem vůbec nečekal. Quentin (pořád) umí!
Pásky z Nagana (2018)
Hudeček mě vrátil zpátky do dětství a dojal jako prase:-)
Rozvedený se závazky (2010) (seriál)
Geniální...s každým dílem lepší a lepší. Některé scénky nabývají trochu jiných rozměrů když na to celé koukám na konci roku 2017;-) ale to nic neubírá na úžasném komediálním a scenáristickém talentu Louie C.K. Škoda ho...posral si to ale celé sám.
Horace and Pete (2016) (seriál)
Stand-up Louis C.K. je chytrý, vtipný...ale toto jsem od něj nečekal. Geniální. A navíc i skvěle zahrané...což jsem nečekal už vůbec.