Recenze (29)
Před půlnocí (2013)
Jeden z najlepšie napísaných filmov. Ofkors, aj veľmi dobre zahratých. Mňamka..
Týden bez závazků (2011)
fuj, to je blabol!
The Veteran (2011)
Naber plnu naberacku beznadeje, pridaj este beznadej a pockaj si na koniec bez nadeje. Ej, ti anglani su ale depresivni. Ale podareny snimok o zufalstve. A my sa mame ako dobre, v nasich vykurenych domovoch s plnymi chladnickami. Aj keby to bola len temna rozpravka... 3 a pol hviezdicky
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Ake jednoduche:-)
Zakázaná zóna (2010)
Nehodnotim, lebo som to nevidel a asi ani neuvidim. Len chcem ocenit komentar od verbala111. Skvele som sa pobavil. Je to to najvtipnejsie, co som doteraz na csfd cital. Dakujem a klobuk dole:-))
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Vsetky vtipne hlasky o filme som si precital v komentaroch. Pobavil som sa. Jednu hviezdicku davam za gurmanske zabery sta od Jamieho Olivera.
Expendables: Postradatelní (2010)
Chybal tam uz len JCVD a Chuck. Jasne, ze pozeratelne, na co sa tu hrame...
Machři (2010)
Dvakrat zhliadnute, dvakrat hlasity smiech.
Prorok (2009)
Dobre natocenemu filmu, s kvalitnym hereckym remeslom, kde ale nie je ziadny kladny hrdina, kde najmensi zaporak je vlastne kladas, tazko dat nejake hodnotenie.
Robin Hood (2010)
Nastastie to nebolo cakanie na Godota, ale len na koniec filmu.