Recenze (561)
Nesmrtelná teta (1993)
Pohádka řekla bych průměrná, ale díky úvodní písni si u mě vysloužila 4* :)
Kokosy v pralese (1994)
Tohle volné pokračování Kokosů na sněhu mě zklamalo. První díl patří k mým oblíbeným filmům, ale tohlé nesmyslné pokračování to u mě projelo na plné čáře.... Na film se koukat dá, ale je to o hodně slabší než jednička.
Kokosy na sněhu (1993)
Tahle klasika je pro mně pokaždé skvělá dávka zaručené zábavy ;-).... Vidím hrdost! Vidím sílu. A vidím pořádnýho chlapa, kterej se s ničím a s nikým nesere! Správně. Takovej jsem já!
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Toho vlka prostě žeru. Jeho kalhoty do zvonu, to jak neustále pokuřuje a hlavně to, jaký je neuvěřitelný smolař... 4* :)
Kočkopes (1998) (seriál)
Skvělá animace, originální příběhy a super ústřední postava... cca seriál o 5ti*
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Na tomhle seriálu je dobré jen jedno - díky němu vzniklo mnoho dobrých vtipů s Chuckem Norrisem... Jine pozitivum nevidím :D
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Vyprávění o neobvyklém vztahu matky a dcery je nejen vtipné ale hlavně pohodové... Nikdy jsem nesledovala seriál pravidelně, ale i tak mě jednotlivé díly bavily....
Daria (1997) (seriál)
Tak tuhle holku jsem viděla naposledy tak před 5ti lety na Supermaxu, ale na tom, že je prostě boží se nic nezměnilo :)
Den poté (2004)
Snímek se mi hodně líbil; působivé efekty a zkáza New Yorku na mě opravdu zapůsobily... Ale kvůli ohraným klišé, kterých ve filmu není málo + trapné scéně s vlky dávám pouze 3*
Godzilla (1998)
Tenhle film bych rozhodně nezařadila mezi thrillery, ale spíše ke komediím (nebo spíše parodiím ???)... Nicméně je to klasika, takže zlatá střední cesta je myslím tak akorát :)