Recenze (8)
Alexandr Dumas starší (1970) (seriál)
Standartní herecké výkony, ale příliš veliké dějové skoky.
Díra ve zdi (1983) (TV film)
Na to obsazení dost slabé.
Dobrodružství Černého bleska (1972) (seriál)
Příběhy hřebce ze stáje na anglickém panství z přelomu 19. - 20. století. Nejspíš to už vzhledem autorským právům nikdy neuvidíme, z dílů si vpomínám jen na nález vikingského artefaktu přilbice, ale holt jsem to zbožňoval.
Jmenuju se Earl - Série 3 (2007) (série)
Přesně jak píše scraffy.
My se vlka nebojíme (1988) (TV film)
Taková ta moderní hudební pohádka na variaci O třech prasátkách (Veškrnová, Hudečková, Eben), vlku (Císler), loupežnících etc.
O mrtvých jen dobře (1985) (TV film)
Vcelku dobrá krimi, točená v reáliích. Jen ta příšerná postava v podání herce Martínka - pomocník VB co věděl kdo kdy s kým a kdo co kdykoliv mněl k snídani, obědu i večeři a každého měl prolustrovaného - sen každého totalitního zřízení.
Spadla z nebe (1978) (seriál)
Moje slavná Spadla z bebe. Jako děcko šmahem 5 hvězdiček. No ještě jsem nedospěl.
Vlak dětství a naděje (1985) (seriál)
Za naivně idealisticky levíčáckého "Zindulku" a prkenou "Brodskou", body dolu.