Recenze (8)
Jmenuju se Earl - Série 3 (2007) (série)
Přesně jak píše scraffy.
My se vlka nebojíme (1988) (TV film)
Taková ta moderní hudební pohádka na variaci O třech prasátkách (Veškrnová, Hudečková, Eben), vlku (Císler), loupežnících etc.
O mrtvých jen dobře (1985) (TV film)
Vcelku dobrá krimi, točená v reáliích. Jen ta příšerná postava v podání herce Martínka - pomocník VB co věděl kdo kdy s kým a kdo co kdykoliv mněl k snídani, obědu i večeři a každého měl prolustrovaného - sen každého totalitního zřízení.
Vlak dětství a naděje (1985) (seriál)
Za naivně idealisticky levíčáckého "Zindulku" a prkenou "Brodskou", body dolu.
Díra ve zdi (1983) (TV film)
Na to obsazení dost slabé.
Spadla z nebe (1978) (seriál)
Moje slavná Spadla z bebe. Jako děcko šmahem 5 hvězdiček. No ještě jsem nedospěl.
Dobrodružství Černého bleska (1972) (seriál)
Příběhy hřebce ze stáje na anglickém panství z přelomu 19. - 20. století. Nejspíš to už vzhledem autorským právům nikdy neuvidíme, z dílů si vpomínám jen na nález vikingského artefaktu přilbice, ale holt jsem to zbožňoval.
Alexandr Dumas starší (1970) (seriál)
Standartní herecké výkony, ale příliš veliké dějové skoky.