Recenze (1 094)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Ak existuje zoznam ľudí, ktorým sa BvS páči, tak sa tam rád pripíšem. Dostal som presne to, čo som chcel. Pre mňa lepšie ako Man of steel a dokonca lepšie ako Nolanov tretí (a posledný) Batman. Ach teraz ma niektorý preklínajú, ale je to tak. Bavil som sa od začiatku do konca a to nemám prečítaný ani jeden komix, ale samozrejme mam napozeraných pár kreslených seriálov z detstva. Nežili sme v jaskyni a tak viem, kto je Wonder Woman... plus minus... Som spokojný. Velice.
Malý princ (2015)
Krásne spracovaná Exupéryho najslávnejšieho diela. Veľa ľudí nemá tú knižku rado, ja sa k nim nerátam a po tomto filme už vôbec nie.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Pán nafta zase seká astrálny póvl a ako vždy pri tom strúha svoju nezameniteľnú grimasu. V skutočnosti to je blbosť, ale tak to má predsa byť. Alebo idete na film s Dieslom, ktorý seká čarodejnice a čakáte hlboké myšlienky?
V mysli vraha (2015)
A mne sa to páčilo, 4 hviezdy sú asi moc, uznávam, ale Anthony je hold veľká osoba a tak sa nechám strhnúť.
Legendy zločinu (2015)
Mám rád Hardyho, ale mimo ukážku nechutnej angličtiny je to celkom nuda.
Most špiónů (2015)
Toto sa mi páčilo, vypointované a zaujímavé. Nečakal by som, že ma to zabaví až tak. Nie som fanúšik práva ani vojnového ukecaného filmu, ale Spielberg v combe s Coenmi to upiekli výborne.
Black Mass: Špinavá hra (2015)
Príjemná kriminálka až gangsterka. Len škoda, že pri tom obsadený aké má, skončila len v priemere.
Husí kůže (2015)
Veľmi sklamane som sa pozeral na podpriemerne hrajúceho JB. Čo sa stalo sa asi nedozviem, ale na to o aký typ filmu sa jedná to je vytrikovaná ale stále nuda.
Deadpool (2016)
Neviem sa rozhodnúť pre tú 4tú hviezdu asi preto, že ma stále máta ten preklad českých titulkov. A nie lebo "Dáda", ale hlavne pre všetky tie vulgarity, ktoré sú v originálnom znení neskutočne košaté a český ekvivalent je proste "ku*va". Ten titulkár mi to skazil, ale aspoň mám dôvod si to pozrieť znovu a bez nich. Manželka sa nesmiala keď pochopila, že to skutočne nebude romantika ani klasický comix, ale začala sa smiať keď jej to osvetlil sám deadpool.
Divoké historky (2014)
X nesúvisiacich krátkometrážnych filmov zhrabaných na jednu hromadu ma nepresvedčilo, že to je materiál na tak vysoké hodnotenie. Očakávam aspoň nejaké prepojenie, keď už nič.