Poslední recenze (41)
Pět let (2022) (seriál)
Skvělý projekt CT. Výborné herecké výkony, neokoukané mladé tváře. Moc se mi líbí vrstevnatost postav, kdy hlavní oběť Tereza naopak zneužívá svoji přítelkyni, naopak agresor David je jinak velký sympaťák. Za mě naprosto super!
Westworld (2016) (seriál)
Ze začátku mě to moc nebavilo, usínala jsem u toho a dívala jsem se na to vlastně jen kvůli partnerovi. Nicméně tak cca od 3. dílu mě to chytlo a ted musím říct, že jeden z nejlepších seriálů. Film jsem neviděla a námět je pro mě nový, musela jsem si na celý ten koncept zvykat. Je to plné nepředvídatelných zvratů a zápletky jsou opravdu promyšlené, navíc je fascinující velikost a komplexnost virtuálního světa, nadchne to nejednoho snílka :-)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Miluju přírodu a té je tady hodně, to jsem si vážně užila. Co jsem si už užila míň, je brutalita. Myslím, že k vybarvení doby nemusí být všechny scény tak popisné. Já si obecně brutalitu neužívám a nevidím v tom smysl - nechápu, proč jsou toho pořád filmy plné, proč to baví tolik lidí. Mě ne. Další věc, co mi vadila, byly přílišné záběry na půlku obličeje a jinak hledění do dáli, nebo záběry do korun stromů. Hodně se to opakovalo a ikdyž to bylo vizuálně krásné, tak tolikrát dokola už je to nuda. Sorry, ale 3*