Recenze (1 047)
Hellraiser IV: Bloodline (1996)
Naprostá katastrofa... Pinhead v budoucnosti??? Nechutné...
Hellraiser: Pekelný svět (2005)
Jak může Bradley v takové kokotině vůbec hrát???
Hellraiser: Návrat mrtvých (2005)
Už předešlé tři díly šly do sraček, ale tímhle Bota celou sérii totálně pohřbil...
Hellraiser: Inferno (2000)
Docela slušná kriminálka u které hodně zamrzí dost malý prostor pro Pinheada...
Hellraiser II: Svázaný s peklem (1988)
Brutálnější a méně atmosférické než jednička... Nicméně neméně skvělé...
Hellraiser (1987)
Ještě v dobách, kdy jsem byl mladý a hloupý, jsem považoval druhý díl za nejlepší v celé sérii... Dnes, kdy jsem již starší, moudřejší a prakticky ve všech směrech dokonalý, jsem pochopil, že první Hellraiser je naprosto geniální horor a jako jeden z mála filmů dokonce válcuje svou knižní předlohu... Více psát netřeba...
Modesty: Dobrodružství Modesty Blaise (2004)
Neskutečně ukecaný film... Totální nuda...