Recenze (48)
Temný rytíř povstal (2012)
Na hraně sebeparodie.
Drive (2011)
Valhalla Rising v bleděmodrém, stylově vytříbenější, ale s už ne tak hutnou atmosférou.
Fate/Zero (2011) (seriál)
Otřesná hudba a místy divná animace, ale hlavně povětšinou neskutečná nuda se spoustou zbytečných řečí a natahovaných linek. Jediným pozitivem tak zůstavají veskrze sympatické postavy (Kiritsugu, Iskander, Kariya, aj.). P.S.: Fate/stay night jsem viděl kdysi dávno, dropl po pár dílech a od té doby úspěšně zapomněl.
Green Lantern (2011)
Nechtěně trapné.
Kung Fu Panda 2 (2011)
Stejné jako jednička, jen s lepší a ve flashbacích nápaditější grafikou a ještě propracovanějšími akčními scénami. Klidně bych si dal trojku.
X-Men: První třída (2011)
První půlka, kdy se seznamujeme s postavami, je skvělá, akční finále pak jen hodně dobré. A argentinský bar převyšuje zbytek filmu jednoznačně o několik tříd, stejně jako i další scény se mstícím se Fassbenderem. Po dalších projekcích musím zvednout hodnocení, v tom filmu je neuvěřitelné množství scén, které se mi dostaly do hlavy a mám chuť si je přehrávat pořád dokola. Přičemž těch scén je tam tolik, že si rovnou pustím celý film. Šlape to na paty X2.
Zelený sršeň (2011)
Logiku neřešit, zábava je to parádní. Celou první polovinu nejlepší komedie za poslední dobu a v závěru zase docela slušně zrežírovaná akční jízda, to celé v efektním Gondryho vizuálním hávu. Příjemný film, víc takových.
Na vlásku (2010)
Druhá projekce mě jen utvrdila v plném počtu, takhle perfektně natočenou "klasickou" pohádku se všemi možnými klišé, které dokonale fungují, dneska aby člověk pohledal.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Pár scén super, zbytek k uzívání nudný. Navíc hlavního hrdinu nejradši nakopat mezi nohy a objekt jeho touhy poslat do háje po druhém panáku.
Barbar (2009)
Co do znázornění emocionality je to naprosto perfektní, nemám sebemenších váhrad a Refn se v tomhle ohledu pro mě stává jedním z nejzajímavějších režisérů své doby. Plus pokud člověk chce, může si tam v potenciálních symbolech hledat a najít i něco víc . P.S. Stížnostem na absenci děje absolutně nerozumím.