Poslední recenze (48)
Okno do dvora (1954)
"Ten pes věděl příliš mnoho"
Fate/Zero (2011) (seriál)
Otřesná hudba a místy divná animace, ale hlavně povětšinou neskutečná nuda se spoustou zbytečných řečí a natahovaných linek. Jediným pozitivem tak zůstavají veskrze sympatické postavy (Kiritsugu, Iskander, Kariya, aj.). P.S.: Fate/stay night jsem viděl kdysi dávno, dropl po pár dílech a od té doby úspěšně zapomněl.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Pár akčních scén dobrých, ale jinak všechno špatně, Singer se neměl vracet.