Recenze (12)
...a spravedlnost pro všechny (1979)
Originální soudní příběh. Občas ale zdlouhavé pasáže. Dokonalý Al Pacino (kvůli kterému jsem si tenhle film vlastně půjčil). Závěrečná soudní pře je to nejlepší, co jsem v "soudních dramatech" vůbec viděl.
Casino (1995)
"Ty sis dal nohy na stůl, ty jeden KRETÉNE?!!"
Chaled (2001)
Prvoplánově - zbytečně kruté.. Jedinné pozitivum shledávám v hlavním představilteli (dětském herci)..
Monty Pythonův smysl života (1983)
"-mornin'. -Mornin'. -What's new? -not much. -Mornin'. - mornin'. -Frank was just asking what's new. -Was he?" A pak taky ten stroj co delal PINK
Nebýt dnešní (2005)
Zajímavý poloamaterský počin, který se ale bohužel zřejmě nedostane "mezi lidi." www.unarclub.cz
Nenávist (2004)
K uzoufání nudná, pomalá a logiku postrádající "lekačka". Pokud ovšem máte pocit, že dokud neshlédnete nenávist, nebudete moct v poklidu umřít, a na film se opravdu chystáte, doporučuji pustit alespoň rychlostí 1,4x - při pomalejším promítání hrozí smrtelné unudění.
Občan Havel (2007)
vystřižené scény: http://www.aerofilms.cz/novinky/94-Co-ve-filmu-neuvidite/
Obvyklí podezřelí (1995)
Já si až do dneška myslel, že Keyser Soze je reálný vrahoun typu Charles Manson nebo Zodiac. Vytvoření umělé odstrašující legendy, která měla vzbuzovat takový dojem uvnitř filmu, tak vlastně přešla se stejným záměrem do reálného světa :) Dokonalé!
Opoparchant (2001)
hruza, hruza, hruza..brrrr. Jak jsem se mohl dodívat až do konce? Je to tím, že to šlo ráno a já měl kocovinu?
Pátý element (1997)
Velmi zdařilá sci-fi. Zde, neobjektivně, přidávám desetinky bodíků za přitažlivost Milly Jovovich ;)