Recenze (427)
Zmizelá (2014)
Fincher je pro mě záruka kvality a jinak tomu není ani tady. Já si přišel na své snad ve všech směrech. O Pike slyším jenom jaká to není svině, že by to nechtěl mít nikdo doma a kulka mezi oči dobrá, ale já tento názor nesdílím. Prvotní důvod je, že je sexy a dávám to na první místo, protože přesně tam to patří. Chlad v její tváři a hlasu jí v mý hlavě malují latexové kozačky a pružným bičíkem plácajícím do dlaně. Její odhodlaná zvrácenost a potěšení ze svých vydařených "blbůstek" dotváří charakter zahraný s precizností. Na Afflecka si nemůžu stěžovat, prkenný standart se dostavil 9/10
Umělec (2011)
Není třeba barvy, není třeba hlasu. Ladnost a cit v každém pohybu nelze přehlédnout a to je přesně to, co definuje Artistu. Ladnost a cit. 8/10
Seventh Moon (2008)
Jako rozhlasová hra by se to možná chytlo, ale obraz to kazí totálně. Nejen, že většinou není nic vidět, ale když už něco je, jsou to dva pokusy o herectví a stvoření, kterých bych se měl bát. NOT! 1/10
Ovečka Shaun ve filmu (2015)
Film si bere všechny prvky ze seriálu, natahuje stopáž a opět baví svou roztomilostí, zdánlivou triviálností a zjevnou parodií. 8/10
American Horror Story - Coven (2013) (série)
Nálepka "girls only" na tuto sérii v celku padne. Nejslabší série si však stále zachovává nadané herce. 6/10
American Horror Story - Asylum (2012) (série)
Samotné prostředí mi přišlo mnohem hrůzostrašnější, opuštěnější a beznadějnější než starý dům. Rozmanitost příběhů je znát u každé linky a proto dokáže udržet napětí až do samého konce. 8/10
Hercules (2014)
Zbytečné i když Rock vypadá dost impozantně. 4/10
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Rodriguez má teda odvahu s tímhle nasrat fanoušky čekající 9 let. Všechno by to pokračovalo úplně bez problému, kdyby měly historky nějakou šťávu. 5/10
Chraň nás od zlého (2014)
Vymítání číslo 296. Další. 4/10
Fargo (2014) (seriál)
Prvních několik dílů jsem nestačil obdivovat na jakou symfonii se to dívám, pak se to však začalo kazit a ten nadměrný požitek mě začal opouštět. 8/10