Recenze (311)
K zemi hleď! (2021)
Po dlouhé době odlehčená věc, která subjektivně dostala 5 hvězd především za fakt, že jsem skálopevně přesvědčen, že co je ve filmu satira, by v reálu byla realita. Bavil jsem se nad očekávání, jeden z mála filmu, který v poslední době dostál nemalým očekáváním.
Ant-Man (2015)
V kině jsem od filmu dostal přesně to, co jsem od něj očekával a navrch ještě humor, kterej mě fakt bavil.. Opět naprosto subjektivní 5* v rámci jedinečnosti okamžiku. Jestli je film na 5 hvězdniček zjistím až po opětovném shlédnutí z ntb/tv doma..
Spáči (1996)
23.6.2015 ..Film jsem poprvé viděl někdy v letech 2005,2006 a už nevím proč, asi kvůli délce stopáže jsem ho ohodnotil čtyřma hvězdičkama.. Včera večer jsem si řekl, že ještě není tak pozdě na dvě a půl hodiny a podíval se na něj znovu.. A hodnotím plným počtem, ať už herci, tak samotný příběh si to zaslouží..
Tenkrát v Americe (1984)
..čtyři hodiny na jeden film je hodně, ale tady se při titulcích ptám jenom, jak to, že jsem tenhle film dodnes neviděl?
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Don't be sorry. It's my fault.I should have known that if a guy like me talked to a girl like you, somebody'd end up dead.
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Ani ne tak za formu a obsah jako realizaci neceho pro mnohe nepredstavitelneho..
Zápisník jedné lásky (2004)
nějak v poslední době měknu bo co; že se dostávám k podobným filmům..
Lásky čas (2013)
objektivně to samozřejmě na pět hvězdiček není a už jsem daný nápad viděl několikrát ale stejně si nemůžu pomoct v tom, že při titulcích má člověk ten krásnej "pětihvězdičkovej" pocit a tak subjektivně vypínám pro tyto filmy mozek a hodnotím srdcem.. Tvl, čtu si to po sobě a jdu se zahrabat.. ale těch pět tam nechám..
Rivalové (2013)
Pět za to, že si to nedokážu představit netočený líp a za Hansovu hudbu.
Raubíř Ralf (2012)
hrál jsem většinu a deja vu funguje na 100%