Recenze (78)
Až přijde kocour (1963)
Začátek interesantní, zvláště díky Werichovi. Postupem času jsem ale ztrácel zájem a doufal v konec nebo aspoň ještě jednu zajímavou scénku či větičku s Werichem. Kdo si jako další zaslouží zmínku je určitě Sovák, tvářička Vášáryové a krásné záběry na náměstí v Telči.
Obhájce (2011)
Jízda lincolnem šlapala, nic nezlobilo. Cesta ubíhala jako voda. Vydržel bych klidně ještě nějakou chvíli užívat si. Neměl bych taky zapomenout na soundtrack, který má nemalé zásluhy na kvalitě snímku a samozřejmě Matthew McConaughey. Nikdy mi příliš neseděl, ale po shlédnutí Lincoln Lawyer jsem změnil názor. Film roku 2011.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Celkem zklamání, dokonalá animace bohužel nestačí. Zbytečný díl, který se asi snaží uzavřít kruh, ale pro mě je to jen další dojení diváků. Cha ching!
Strach nad městem (1975)
Belmondo je ultimátní evropský tvrďák. Jeho kaskadérské kousky nemají, na hvězdu jeho velikosti, obdoby a řadí Belmonda mezi nezapomenutelné. Francouzská krimi bez chybičky s Moricconem. Nic víc nepotřebuju.
Duna (1984)
Hodnocení patří Special Edition verzi.
Vyprávěj (2009) (seriál)
1. řada seriálu 4*, 2.řada seriálu 2*.
Tichá bolest (1990)
Název filmu říká vše. Tichá, ale i silná a všudypřítomná bolest. Jako by se nedalo hnout z místa.
O věcech nadpřirozených (1958)
5-ti hvězdičkové příběhy. Asi začnu číst Čapka.
Street Fighter: Legacy (2010)
Že by chyběla nějaká pointa ... no tak napište to ješte někdo.
Bitch Slap (2009)
Má to svoje chvilky (Julia Voth), ale vždycky když se začnu bavit, tak me totálně nasere ta psychopatická čůza.