Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Přátelé (1994)
Červený trpaslík (1988)
Ajťáci (2006)
Malá Velká Británie (2003)
Garth Marenghi: Nemocnice na kraji světa (2004)
"Chlapík pravděpodobně sešel dolů, ztratil se, zbláznil se, snědl své ruce a zemřel právě tady." Garth Marenghi je bůh:oD
Carnivale (2003)
Odpočívej v pokoji (2001)
S několikaletým zpožděním jsem konečně zhlédnul všech 5 sérií a teď nevím, jak to vydržím bez dalších (je to ještě depresivnější než seriál samotný). Palec nahoru za to, že ze SFU neudělali nekonečný seriál. Málokdo ví, kdy odejít. No, asi si půjdu pustit první díl první série. A pak druhý...
Miranda (2009)
Zločin (2011)
1. + 2. série: 5* __ 3. série: 3* __ 4. série: 4*