Recenze (4 485)
Metallica - koncert v Nimes (2009) (koncert)
Metallica je famózní kapela i po těch letech. V srpnu se na ně těším v Praze. Amfiteátr je krásnou kulisou pro koncert. Staré věci netřeba komentovat, z nových je jednoznačně nejlepší All Nightmare Long. Pěknej koncert, ale těch záznamů jsem od Metallicy viděl tolik a s lepšími setlisty, že na pět nepůjdu. Citelně mi tu chybí For Whom The Bell Tolls. Viděno v kině.
Jungle Woman (1944)
Někdy i hodina může být zatraceně dlouhá. To je i případ tohoto zbytečného sequelu. Prvních patnáct minut je převyprávění děje jedničky pomocí archivních záběrů z Captive Wild Woman. Chybí tomu výraznější herec typu Carradine, který by to trochu držel. Všichni zúčastnění působí jako totální neherci a produkce je ještě lacinější než by se dalo čekat.
Divoká zajatkyně (1943)
Tato série mě jako jedna z mála Universal monster minula. Potěší známí herci jako John Carradine nebo Evelyn Ankers. Jinak ale průměr. Gorilí žena Acquanetta nic moc, mohla bejt trochu hezčí, když už tam vůbec nemluví :-)
The Mad Doctor of Market Street (1942)
Kdo jiný se na role šílených vědců hodí líp než Lionel Atwill? :-) Nemůžu si pomoct, ale strašně mi tenhle herec připomíná Marvana :-) Šílený doktor z Market street je samozřejmě totální béčko, které podruhé už nikdo vidět nepotřebuje, ale na tu hodinku zabaví.
Dark Streets of Cairo (1940)
2,5 Studiové béčko od Universalu odehrávající se celé v kulisovém Egyptě. Průměrné krimi o tajné zločinecké organizaci vedené Gregory Zuccem, která krade egyptské klenoty objevené zahraničními expedicemi a pak prodává jejich padělky.
The Strange Case of Doctor Rx (1942)
V podstatě souhlasím s komentářem uživatele Campbell a věcmi, na které poukazuje s tím rozdílem, že jsem se příliš nebavil. Horor to není vůbec spíš takové klasické béčkové krimi, které se snaží být vtipné a ke konci dvě minuty v duchu Universalu - laboratoř s Teslovými cívkami, gorilou a šíleným maskovaným doktorem. Nicméně to je příšerně málo na to, aby se tomuto filmu dala přilepit škatulka horor.
Cat & Mouse (1958)
Komorní krimi drama o dívce,jejíž otec kamsi schoval několik vzácných šperků, které předtím ukradl. Při loupeži byl zavražděn prodavač a její otec byl za vraždu popraven. Jeho komplic se po dvaceti letech vrací do Londýna a snaží se z dívky vymámit, kde diamanty jsou. Umírá i on a dívka je unesena dezertérem z americké armády, který se rovněž snaží dostat k diamantům. Rozhodně povedená britská záležitost. Britové zkrátka tento typ snímků umí.
Bohemian Rhapsody (2018)
Co k tomu dodat? Vypočítávat chyby typu, že We Will Rock You vzniklo v roce 1977 a ne 1980 nebo to, že John Deacon nikdy nehrál v kapele Smile? Proč? Byl by ten film lepší? Nebyl. Mohl bych se taky vytknout, že se dalo přitlačit trochu víc na pilu udělat to více realisticky a méně family friendly, co se Freddieho vztahů týká. Ale proč vlastně? Jakékoliv drobnější námitky jsem měl vzaly za své v momentě, kdy začal koncert Live Aid. I ten největší hudební nevzdělanec si v tu chvíli musel uvědomit, kdo to sakra byl Freddie Mercury a proč se o něm točí film. Když ve Wembley spustili Bohemian Rhapsody bylo to něco neuvěřitelnýho. Skvělé od začátku do konce.
Televizní špión (1939)
Hodinové nízkorozpočtové béčko o počátcích televizního vysílání na dálku. Objeví se zde hodně mladý Anthony Quinn v záporné roli.
Panic on the Air (1936)
Svižná béčková jednohubka o záhadné pětidolarovce.