Recenze (812)
Pokémon (1997) (seriál)
Ja som bola malá, keď som to pozerala (dobre, nie až taká malá), ale mne sa ten svet fakt páčil :) Okok, ja chápem, telenovela pre malé decká :) Ale aj tak ma to vcelku bavilo (pikačua som taktiež neznášala... veď ten nič nevedel, len ten svoj zvuk vydať :) ).
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Ja som tiež dúfala, že to ešte bude aspoň nejako pokračovať... Príjemné, oddychové, zábavné, občas aj vážne... Aj reálne, aj rozprávkové... Pre každého sa nájde nejaký kúsok...
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Nie štýl pre mňa... Ale hudba je fajn :).
Latter Days (2003)
Silne podaný zaujímavý príbeh zo zatiaľ vcelku dosť tabuizovanej témy... (práve si čítam popis k filmu a pekne ma štve... sú tam popísané blbosti... mormóni vždy chodia po 2, takže určite ssa nenasťahovali 3... sú 4)
Ptačí svět (2001)
Putovanie vtákov... Najprv som sa dostala k soundtracku tohto filmu. Chytil ma za srdce, takže som si začala zháňať film... Je to zaujímavo spracovaný dokument, ktorý človeka rozosmeje, ale občas je mu až do plaču nad tou krutosťou sveta... Odporúčam zohnať si nielen film, ale aj soundtrack...
Stroj času (2002)
Škoda... Prvá polovica filmu je veľmi dobrá, pútavá, a potom sa to všetko začne kaziť. Nerealita (ale v tom zápornom zmysle slova), nedotiahnutosť. Miestami som len otvárala ústa... a nechápala som. Prečo jednom momente sa premiestni do parku a inokedy na to isté miesto, kde bol stroj? Prečo keď on má vystrčenú ruku zo stroja, tak sa nedeje nič, ale keď to má tá obluda, tak áno? A iné nedokonalosti. 3* to má odo mňa len a len kvôli tej úchvatnej hudbe (na ktorej som pomaly až závislá ).
Zelená míle (1999)
Silný príbeh, na ktorý sa tak ľahko nezabúda... Natočené tak pútavo, že človek pri pozeraní žije s tými postavami vo filme...
Svěrací kazajka (2005)
tento film ma veľmi prekvapil, už ani neviem ako som sa k nemu dostala, ale keď som to začala pozerať, nechápala som, o čom to má byť... Ale postupne sa to "vyjasňovalo"... A má to, podľa mňa, výborný (neuzavretý) záver :)
Pokání (2007)
Prudko vojnové, a predsa pre mňa fantastické...
Howlův kráčející hrad (2004)
Jeden z najobľúbenejších filmov od Myiazakiho..