Recenze (53)
Avatar (2009)
Co mě asi nejvíc štvalo, byly tyto tisíckrát se opakující výrazy: do h**zlu, s**e(te), ty vole...příběh neřeším, ale ten prales byl fakt pěkný...
Harold a Maude (1971)
Prostě nemám slov. Zato hodně slz.
Emma (1996)
Přeúžasná slečna Batesová! :-)
Stmívání (2008)
Pardon, na to se ale opravdu nedá dívat, stačilo prvních deset minut. Jedna hvězda za kameru...
Ženitba (2009) (divadelní záznam)
Možná je to trochu povrchní hodnocení, když to hodnotím pouze po shlédnutí několika minut (v televizi), ale bylo to i tak skvělé.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Dokonalé!
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Ač u většiny filmů lpím na zachování knižní předlohy, tady mi to nějak nevadí. První "potterovský" film, který se mi opravdu, opravdu líbí...
Mrazík (1964)
Vlastně ani nevím, za co tu hvězdu dávám...
Holky to chtěj taky (2001)
Bez diskuze. Byl to hnus...
Comeback (2008) (seriál)
Omlouvám se všem, kterým se tento seriál líbí, že je asi urazím. Ale já ho vážně nesnáším. Neshledávám na tom nic vtipného.